کاردستی چگونه یک زیر موسی نمدی بسازیم؟

t کاردستی چگونه یک زیر موسی نمدی بسازیم؟

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

زیر موس ها معمولا از نمد یا پلاستیک ساخته میشوند، شما هم می توانید زیر موس خودتان را داشته باشید، فقط باید به دستورالعمل زیر دقت کنید. قسمت جالب و باحال این کار این است که ما به این دلیل از نمد استفاده می کنیم، که نمد بسیار نرم است و به راحتی هر شکلی را که دوست دارید می توانید به آن اضافه کنید و بسازید.
الگو خودتان را انتخاب کنید. 
تصمیم بگیرید که دوست دارید الگو خودتان به چه شکلی باشد، یک طرح خوب را در نظر بگیرید مثلا شکل یک دست یا چیزهای دیگر و آن را بر روی کاغذ بیاورید. 

زیرموسی.سایت نوجوان ها (1)

در مرجله بعد طرح خود را بر روی کاغذ بیاورید، هم چنین می توانید عکس یا طرح دلخواه خود را در اینترنت پیدا کنید و آن را چاپ کنید، فقط مطمئن شوید که طرح مورد نظر به اندازه کافی بزرگ است که برای یک موس مورد استفاده قرار گیرد. 

زیرموسی.سایت نوجوان ها (2)

حالا نوبت به ساخت زیر موس رسیده است!
رنگ نمد خود را انتخاب کنید. نمد شما باید به صورت پارچه ای باشد که بتواند به راحتی موس را بر روی آن حرکت داد و با آن کار کرد و مشکلی پیش نیایید. به هیچ عنوان از فوم مصنوعی استفاده نکنید به علت این که فوم مصنوعی باعث خراب شدن زود موس می شود و کار زیبایی هم در نمی آید. 

زیرموسی.سایت نوجوان ها (3)

طرح خود را بر روی پارچه قرار بدهید دور تا دور آن را بچینید و نمد را بیرون آورید. اگر تکه هایی اضافه آورید آنها را به شکل های کوچک گل یا هر چیز دیگر ی درآورید و می توانید برای تزئین کار از آن استفاده کنید.  

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی گل سر پاپیونی

زیرموسی.سایت نوجوان ها (4)

برای شکل گرفتن نمد از تکه ای فوم هم اندازه شکل بریده شده در زیر نمد با چسب فوم بچسبانید تا کار شما تمام شود و کار تزیینات را انجام دهید، با نمدها گل و دیگر چیزها بسازید و بر روی زیر موسی قرار دهید و کار تمام است. از زیر موسی خود لذت ببرید. 

زیرموسی.سایت نوجوان ها (5)

t کاردستی چگونه یک زیر موسی نمدی بسازیم؟
1.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *