آنتی ویروس McAfee

t آنتی ویروس McAfee

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

msa_elite_primary_logo_rgb

در روند آشنایی با انواع آنتی ویروس ها شما را با یکی از قدیمی ترین نرم افزار آنتی ویروس آشنا می کنیم که به نوبه خود یکی از بهترین و بر جسته ترین ها  بوده است .هر چند تمامی این نرم افزار ها دارای مزایا و معایبی می باشند اما باید گفت این نرم افزار در دوره خود به خوبی از پس تمام مشکلات ناشی از ویروس ها در سیستم بر می آمد و حتی کمپانی های بزرگ تجاری برای مبارزه با ویروس ها و محافظت از سیستم های خود از این نرم افزار استفاده می کردند .

mcafee.nojavanha (4)

این نرم افزار بیشتر در شبکه ها ی کامپیوتری مورد استفاده قرار می گرفته و به عبارتی  حفاظت کامل در برابر ویروس ها، کرم ها (Worm)، اسب های تروا (Trojan) و دیگر برنامه های مخرب در محیط Windows بر روی ایستگاه های کاری (Workstation) و سرویس دهنده ها(Server) رافراهم می کند. از جمله مزایای این نرم افزار می توان به نکات زیر توجه کرد .

mcafee.nojavanha (3)

1- شناسایی ویروس در حافظه : این نرم افزار تا حدی پیشرفته  و تقویت شده که قادر می باشد هر گونه ویروس و برنامه مخربی را در حافظه کامپیوتر شناسائی کرده و آن را از حافظه برداشته و پاک کند.

2- بروز رسانی نرم افزار:از جمله به روز رسانی سریع و خودکار نرم افزار از طریقMpped Drive, Local Drive, UNC share, ftp, http عمل بروز رسانی می تواند زمان بندی شود، در صورت توقف از نقطه ای که متوقف شده مجدداً ادامه پیدا کند

3- حجم کم نرم افزار: این نرم افزار به دلیل دارا بودن حجم کم فضای اندکی را در حافظه اشغال می کند و همان کارایی نرم افزار های دیگر را دارد

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ورزش و روبات ها

4- سرعت عمل نرم افزار: نرم افزار مک آفی از سرعت بسیار بالایی در شناسایی و رفع ویروس ها بر خوردار می باشد .

یک نکته قابل توجه برای این نرم افزار این است که قابل بار گذاری در گوشی های همراه نیز می باشد و قادر به قرار دادن پسورد برای ورود به گوشی نیز است.

 

t آنتی ویروس McAfee
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *