Webcam هوشمند

t Webcam هوشمند

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Smart webcam1 nojavanha.jpgشاید شما نیز از آن دسته از افرادی باشید که با دوربین وب زیاد سر و کار دارید و مداوم از آن استفاده می کنید و همیشه نیز با اتصال آن مشکل  داشته اید اما  تمامی این مشکلات با روی کار آمدن وب های جدید بر طرف شد.

این وب کم ها که به هوشیاری معروف بودند شامل نکات بسیار مهمی نیز می شدند. در وب کم های اولیه برای اتصال به سیستم از کابل استفاده می شد که این خود باعث تاخیر در ارسال صدا و تصویر می شود اما با پیشرفت علوم کامپیوتری وب کم هایی به بازار عرضه شد که می توانستند با استفاده از بلوتوث به سیستم وصل شوند البته این تکنیک قبلا در لب تاب به کار رفته بود اما به صورت داخلی بود و قابل دیدن نبود اما در این دوربین های جدید شما می توانید این نمونه علوم را ببینید.

 

Smart webcam4 nojavanha.jpg

شما تا به حال از طریق بلوتوث ابزار زیادی را به سیستم وصل کرده اید اما بیش تر به لب تاب اما حالا به شما می گوییم چگونه می توانید که این دوربین های وب را به سیستم کامپیوتر خود نیز وصل کنید.

در ابتدا دستگاه بسیار کوچکی که شبیه به فلش مموری می باشد را تهیه می کنید و آن را به قسمت یو اس پی سیستم خود وصل می کنید. این دستگاه یک برنامه نصب نیز دارد که باید آن را نیز نصب کنید و پس از آن می توانید دوربین وب خود را در جای مناسب قرار داده و آن را روشن کنید. پس از مدتی که از روشن و فعال بودن دوربین مطلع بودید آن را به وسیله این نرم افزار جدیدی که در سیستم نصب کرده اید جستجو کنید و پس از آن دکمه ای مبنی بر این که از این به بعد به طور خودکار با بلوتوث فعال شود یا خیر نمایش می دهد که آن را روی گزینه مورد نظر گذاشته و next می زنیم. سپس دوربین آماده فعالیت است و می توانید از آن استفاده کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نرم افزار Advanced Office Password Recovery

Smart webcam5 nojavanha.jpg

این دوربین دارای مزایایی می باشد که از مهم ترین آن ها می توانیم به نکات زیر اشاره کنیم:

–  سهولت در اتصال

–  امکان جابجایی دوربین در مکان مورد نظر

–  پس از اتصال اولیه به طور خودکار وصل می شود.

Smart webcam3 nojavanha.jpg

 

 

 

 

 

t Webcam هوشمند
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *