معرفی و دانلود بازی ایرانی شمشیر نادر

شمشیر نادر
t معرفی و دانلود بازی ایرانی شمشیر نادر

بازی  شمشیر نادر سومین مجموعه از سری بازی های تاریخی  است که توسط یک شرکت ایرانی ساخته شده است و عرضه ی آن به طور کامل بر عهده ی “شرکت پردیس یارانه مهر” است.داستان این بازی به ظهور نادر در ایران و آزاد سازی کشور از دست افغان ها توسط او می پردازد. بدون تردید این بازی بهترین بازی عرضه شده تا حتی 3 یا 4  ماه پس از عرضه بود و هنوز هم در کنار بازی هایی چون “میر محنا” ؛ “سیاره ی میترا” و “گرشاسب” بهترین بازی های ایرانی را تشکیل می دهد.

معرفی بازی ایرانی شمشیر نادر

“شمشیر نادر” یک بازی اکشن سوم شخص شمشیر بازی است که به قول سازندگان دارای ضربات ترکیبی مختلف است. شما در این بازی با4 کارکتر مختلف بازی می کنید که در نوع خود جالب است.

نادر پسر شمشیر یک بازی متفاوت و بسیار جذاب ایرانی ، بر اساس داستان و روایتی واقعی و تاریخی از زندگی نادرشاه افشار. بیش از  100 دقیقه  گیم پلی جذاب و هیجان انگیز. با صدای  دوبلر ها  و  صداپیشگان  حرفه ی ایرانی. این بازی بر اساس یک  داستان واقعی  بنا شده است.

شما در این بازی یک تجربه و هیجان منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد.  نادر شاه افشار پایه‌گذار دودمان افشار است که از ۱۱۴۸ تا ۱۱۶۰ ه‍.ق به‌عنوان شاه ایران حکومت کرد. بیرون راندن افغانی‌های هوتکی، عثمانی‌ها و روس‌ها از کشور، بازپس‌گیری سرزمین‌های از دست رفته و یک‌پارچه‌سازی ایران، فتح دهلی، ترکستان و جنگ‌های پیروزمندانهٔ‌ نادرشاه سبب شهرت بسیار او شد.

 دانلود بازی شمشیر نادر 

دانلود بازی مورچه های مبارز (Ants Warriors)

t معرفی و دانلود بازی ایرانی شمشیر نادر
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
شیک ترین مدل های بادکنک آرایی بنفش

‫2 نظر ارسال شده در “معرفی و دانلود بازی ایرانی شمشیر نادر

  1. sara1213 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *