آبشاری ساخته شده از ۵۰۰۰ جلد کتاب

t آبشاری ساخته شده از 5000 جلد کتاب
t آبشاری ساخته شده از 5000 جلد کتاب

کتاب ها همیشه توانسته اند از محبوب ترین های افراد متفاوت باشند. آنها با هنرمندان، نویسندگان، معلم ها، پزشکان، وکیل ها، کارگرها و کارمند ها و خلاصه با همه نوع انسانی زندگی می کنند.

اما وقتی یک هنرمند عاشق کتاب باشد چه اتفاقی می افتد؟ مرتب می خواند و می خواند؟ نه، فقط این نیست. او دست به کار می شود و با آنها اثری هنری خلق می کند. مانند کاری که آلیشیا مارتین کرده است.

آبشار کتاب ها

آلیشیا مارتین هنرمندی اسپانیایی است که در سراسر اروپا با آبشارهای کتابش معروف است. اکنون او جدیدترین اثرش را در کنار ساختمانی تاریخی در مادرید برپا کرده است. آلیشیا برای این کار چهارچوبی با فلزات و توری فلزی ساخته و بعد چند هزار کتاب فرسوده را روی آن سوار کرده است.

آلیشیا در کار جدیدش از ۵۰۰۰ جلد کتاب کهنه استفاده کرده است. در این اثر هنری کتاب ها به نحوی کنار هم چیده شده اند که برگ های آنها در باد تکان می خورد و صدای دلنشین ورق خوردن کتاب ها را یاد می آورند.

احتمالا تو هم جزو آن دسته از نوجوان هایی هستی که برای یک بار هم که شده کاغذهای کتاب را به سمت عطف آن خم کرده ای و به این ترتیب یک گل بامزه درست کرده ای. واقعیت این است این هم یک نوع هنرنمایی با کتاب است.

کتاب ها

نکته ای که در این میان مهم است این است که حواسمان را جمع کنیم تا مبادا در هنرنمایی ها و چیدمان های هنری، کتاب ها آسیب ببینند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جعبه های عجیب پیراهن (1)

راستی به این فکر کرده ای که با هنرنمایی با کتاب می توان مردم را به مطالعه تشویق کرد؟ به هرحال هنر وسیله ای قدرتمند برای تحکیم یک فرهنگ یا ایجاد یک باور در میان مردم است.

به نظرت چه هنرنمایی هایی می توانیم با کتاب انجام بدهیم که دیگران را به سمت کتاب ها و مطالعه آنها جذب کنیم؟

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t آبشاری ساخته شده از 5000 جلد کتاب
امتیاز به این نوشته

‫6 نظر ارسال شده در “آبشاری ساخته شده از ۵۰۰۰ جلد کتاب

  1. baba :

    بابا مردم چقدر پولدارند می دانید چقدر پول اینها می شود
    ولی کار خوبی است اگر با کتاب های درسی هم این کار را بکنند چی می شود؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *