استخر جالب و هیجان‌انگیز ۳۶۰ درجه در لندن

استخر
t استخر جالب و هیجان‌انگیز 360 درجه در لندن
استخر جالب و هیجان‌انگیز 360 درجه لندن

استخر جالب 360 درجه

حتما تاکنون استخر های مختلفی را دیده‌ اید و در بعضی از آن‌ها هم شنا کرده‌اید. اما استخریاخیراساخته شده است؛ با همه‌ى آن استخرهایى که تا به حال دیده‌اید متفاوت است. این مطلب را بخوانید تا در مورد این استخر جالب بیشتر بدانید.

شرکتی اعلام کرده بود ، طرحی جدید و باورنکردنی برای ساخت یک استخر دارد. این استخر به شناگران اجازه می‌دهد نمایی 360 درجه از شهر لندن را تماشا کنند. این استخر قرار است روى سقف هتلی 55 طبقه بنا شود. بنابراین لندن اولین شهر در جهان خواهد بود که چنین استخری در آن ساخته خواهد شد.

استخر جالب و هیجان‌انگیز 360 درجه لندن

شرکت سازنده اعلام کرده است که سازه‌ى شفاف این استخر از نوعی مواد آکرلیک ساخته خواهد شد که طول موجی شبیه به آب دارد. این سازه‌ى شفاف اجازه می‌دهد که، هم از اطراف و هم از کف استخر، همه‌چیز نمایان باشد و حتى کسانی که در پایین ساختمان قرار دارند می‌توانند از طریق کف شفاف استخر، استخر و شناگران را هم ببینند.

استخر جالب و هیجان‌انگیز 360 درجه لندن

الماسی در آسمان

شاید بپرسید چگونه شناگران به این استخر جالب  وارد یا از آن خارج می‌شوند. این شرکت، سازه‌ای مارپیچی طراحی کرده است که افراد می‌توانند از طریق آن و از دری که شبیه درهای زیر‌دریایی است به استخر وارد شوند.

البته این تنها تکنولوژی پیشرفته در این استخر نیست. طراحان برای آن‌که مطمئن شوند آب به داخل خیابان سرازیر نمی‌شود بادسنجی برای کنترل وزش باد طراحی کرده‌اند و امکاناتی خاص برای گرم‌کردن آب در نظر گرفته‌اند.

استخر جالب و هیجان‌انگیز 360 درجه لندن

البته زیبایی خیره‌کننده‌ى این استخر به همین‌جا ختم نمی‌شود. سامانه‌ى نور‌پردازی این استخر نیز باعث می‌شود استخر بر بالای برج مانند مشعلی درخشان به نظر بیاید. هر‌چند که می‌توان لندن را با سوار‌شدن بر بالگرد نیز تماشا کرد اما تجربه‌ى شنا در ارتفاع 220 متری از سطح زمین و در استخری شفاف تجربه‌ای باورنکردنی و شگفت است.

استخر جالب و هیجان‌انگیز 360 درجه لندن

جمال رادفر

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جذابیت های دنیای ما

اختصاصى نشریه‌ى اینترنتى نوجوان‌ها

t استخر جالب و هیجان‌انگیز 360 درجه در لندن
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *