کامل ترین آموزش انتقال یوسی در پابجی موبایل

انتقال یوسی در پابجی موبایل
t کامل ترین آموزش انتقال یوسی در پابجی موبایل

بازی پابجی در حال حاضر یکی از بازی‌های پرطرفدار در سراسر دنیا محسوب می‌شود. محبوبیت این بازی به اندازه‌ای بوده که رکورد بیشترین حضور بازیکنان همزمان در این بازی به ثبت رسیده است. افراد علاقمند به این بازی به دنبال راه‌هایی برای حرفه‌ای شدن در آن هستند، زیرا برای برنده شدن در پابجی باید از ترفندهای زیادی استفاده نمود. یکی از راه‌های اصلی برای پیروزی در بازی پابجی خرید یوسی است. با استفاده از یوسی پابجی می‌توان آیتم‌های زیادی را فعال کرد. همچنین از آنجایی که بازی پابجی یک بازی تیمی هم محسوب می‌شود، خیلی از افراد تمایل دارند تا یوسی اکانت خود را به اکانت دیگری انتقال دهند. به همین دلیل در این مطلب آموزش انتقال یوسی در پابجی موبایل را برای شما آماده کرده‌ایم.

یوسی پابجی موبایل چیست و چه کاربردی دارد؟

به ارز و دلار در بازی پابجی یوسی می‌گویند. بازیکنان با استفاده از خرید uc پابجی موبایل با ایدی می‌توانند به قابلیت‌های موجود در بازی دسترسی پیدا کرده و کاراکتر خود را در این بازی ارتقا دهند. تمامی مبارزاتی که در این بازی انجام می‌شود، برای به دست آوردن یوسی پابجی بوده و افزایش این ارز منجر به افزایش شانس برنده شدن بازیکنان می‌شود.

خرید یوسی پابجی موبایل امکان دسترسی به اسلحه‌های قدرتمند را برای بازیکنان فراهم می‌نماید. از آنجایی که برای برنده شدن در یک بازی بتل رویال در اختیار داشتن سلاح قوی اهمیت زیادی دارد، درنتیجه در اختیار داشتن یوسی پابجی نیز برای دسترسی به این تجهیزات و سلاح ضروری خواهد بود.

علاوه بر آن یوسی پابجی امکان شرکت در رقابت‌های بتل رویال را نیز برای بازیکنان فراهم می‌کند. با برنده شدن در این رقابت‌ها امکان دریافت پاداش و جوایز وجود دارد.

آموزش انتقال یوسی پابجی

همانطور که اشاره شد، در اختیار داشتن و خرید یوسی پابجی موبایل برای پیشرفت در این بازی و ارتقا کاراکتر اهمیت زیادی دارد. بنابراین ممکن است برخی از بازیکنان تمایل داشته باشند تا یوسی خود را به دوستان خود انتقال داده و یا از آن‌ها یوسی بگیرند. اگر شما هم از این دسته از بازیکنان هستید در ادامه با ما همراه باشید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی موبایل شبیه ساز پرواز

انتقال یوسی پابجی به اکانت دیگر به دو روش انجام می‌گیرد:

  1. در روش اول می‌توانید برای اکانت دیگر اقدام به خرید یوسی پابجی نمایید. بنابراین با مراجعه به فروشگاه آی آر پابجی، تعداد یوسی مورد نظر خود را انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، هزینه را پرداخت نمایید. در هنگام خرید یوسی برای وارد کردن اطلاعات دقت کنید، زیرا در صورت اشتباه، یوسی شما در اختیار اکانت بازیکن دیگری قرار می‌گیرد.
  2. اما برای انتقال یوسی خود به اکانتی دیگر باید توجه کنید که این کار تنها در صورتی ممکن است که فرد بیش از 24 ساعت در لیست دوستان شما حضور داشته‌ باشد. به علاوه اکانت مورد نظر بایستی سطح کاراکتر بالای 3 و دارای هم‌افزایی بالای 20 باشد. همچنین درخواست یوسی تنها در هفته اول فصول جدید وجود دارد.

انتقال یوسی در پابجی موبایل

مراحل انتقال یوسی پابجی

  1. ابتدا باید از دوستان خود ایمیل درخواست رویال پس دریافت کنید.
  2. بر روی Send Request کلیک کنید.
  3. برای مشاهده درخواست دوست خود در قسمت پایین سمت راست صفحه بر روی Mail کلیک نمایید.
  4. در Request menu قسمت Gift centre را بررسی کنید.
  5. بر روی گزینه View نام کسانی که می‌خواهید برای آن‌ها یوسی ارسال کنید کلیک نمایید.
  6. در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا یادداشت‌های مهم را بخوانید. سپس روی گزینه Give کلیک کنید. بدین ترتیب انتقال یوسی برای اکانت مورد نظر صورت خواهد گرفت.

یوسی زدن به پابجی

کاربردهای بیشتر یوسی پابجی موبایل

همانطور که اشاره شد، خرید یوسی پابجی موبایل امکان شرکت در رقابت‌های رویال پس را برای شما فراهم می‌کند. شما با برنده شدن در این رقابت‌ها و کامل کردن ماموریت‌های خود جوایز ارزشمندی را کسب می‌کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بازی مدیریت رستوران

یوسی پابجی امکان شخصی‌سازی تجهیزات و خرید انواع لباس‌ها را برای شما ممکن می‌سازد. درنتیجه با ارتقا کاراکتر، شانس موفقیت شما در این بازی بیشتر می‌شود.

نحوه خرید یوسی پابجی موبایل در سریعترین زمان

خرید یوسی پابجی در فضایی امن و بدون قرار گرفتن در برابر تحریم‌های ایران از طریق یکی از با سابقه‌ترین فروشگاه آنلاین در زمینه خرید واحدهای پولی بازی‌های آنلاینی مثل پابجی یعنی فروشگاه معتبر آی آر پابجی – https://irpubg.com وجود دارد. آی آر پابجی توانسته در این مدت اعتماد بیش از 300 هزار نفر را به دست آورد. این مجموعه به صورت تخصصی خریدهای درون برنامه‌ای بازی محبوب پابجی را انجام می‌دهد.

 

بازی عبور از قصر در نیمه شب

t کامل ترین آموزش انتقال یوسی در پابجی موبایل
امتیاز به این نوشته

آنچه دیگرانجست و جو کرده اند:

  • https://www nojavanha com/انتقال-یوسی-در-پابجی-موبایل/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *