انگشتر رز نمدی

گل نمدی
t انگشتر رز نمدی

اگر دوست دارید انگشتری زیبا برای خودتان بسازید انگشر رز نمدی ایده خوبی است زیرا هم وسایل زیادی نمی خواهد و هم این که آسان است.

کاردستی

شیوه ساختن انگشتر رز نمدی

برای ساخت  انگشتر رز نمدی ابتدا نمد ها را به شکل دایره در دو اندازه  متوسط و کوچک برش بزنید. سپس  پایین دایره را یک چین کوچک بین انگشتان بدهید و با سوزن بدوزید. به این ترتیب گلبرگ ها شکل اصلی خود را پیدا می کنند.  سپس دایره هارا که گلبرگ ها گل رز نمدی هستند.  از اندازه کوچک یکی یکی کنار هم قرار دهید؛ و پایین آن ها را با سوزن بدوزید.

 

انگشتر رُز نمدی

قسمت پایین 2 عدد از گلبرگ های سایز کوچک تررا روی هم قرار دهید. بعد با یک کوک آن ها را به هم متصل کنید. سپس گلبرگ سوم و پس از آن گلبرگ چهارم را با کوک به هم متصل کنید. تعداد گلبرگ ها به سلیقه شما بستگی دارد. تنها توجه داشته باشید تعداد گلبرگ های بزرگ تر همیشه 2 یا 3 عدد باید بیش تر از تعداد گلبرگ های ردیف کوچک تر باشد.

 

حتی شما می توانید تعداد گلبرگ ها را بیش تر کنید. بعد در سه اندازه بزرگ کوچک و متوسط آن ها را برش بزنید. پس از گلبرگ های ردیف کوچک تر نوبت به ردیف گلبرگ های بزرگ تر می رسد. آن ها را نیز به همان ترتیب روی هم قرار دهید. و با کوک به هم متصل کنید. سپس هر دو ردیف را روی هم قرار داده و از پشت به هم با کوک متصل کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جعبه ساندویچ

انگشتر رُز نمدی

زیباتر شدن کار

برای زیباتر شدن کار یک دایره کوچک برش بزنید. و قسمت پشت کار را به روی نقطه اتصال گلبرگ ها بدوزید. با این کار هم گلبرگ ها به هم محکم تر متصل می شوند و هم گل رز روی پایه انگشتر بهتر چسبانده می شود. سپس به وسیله چسب حرارتی گل را روی پایه انگشتر بچسبانید. حالااز زیبایی انگشتر رز نمدی و خلاقیت خود لذت ببرید.

انگشتر رُز نمدی

 

انگشتر

انگشتر رز نمدی

 

t انگشتر رز نمدی
4.4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *