کاردستی ساخت انگشتر با سیم برنجی

کاردستی ساخت انگشتر با سیم برنجی
t کاردستی ساخت انگشتر با سیم برنجی

برای ساخت انگشتر با سیم برنجی باید وسایل زیر را آماده کنید :

وسایل لازم ساخت انگشتر با سیم برنجی :

سیم چین

دم باریک

سیم برنجی یا مفتولی

کاردستی ساخت انگشتر با سیم برنجی

طرز ساختانگشتر با سیم برنجی

ابتدا سیمی به اندازه 10 سانت با سیم چین جدا کنید. از یک سمت سیم شروع به ساخت کنید و با دم باریک برای این که سیم را به شکل قلب در آورید سیم را به شکل منحنی خم کنید (تصویر1) ؛ از بعد منحنی یک سانت فاصله بگذارید و سیم را مجددا به طرف بالا خم کنید(تصویر2) . یک سانت دیگر فاصله دهید و مجدا سیم را خم کرده تا منحنی دوم درست شود (تصویر3)؛ در این مرحله وسط دو منحنی را با دم باریک کاملا به هم نزدیک کنید تا وسط قلب درست شود(تصویر4) .

آموزشی

سر کوتاه تر را به بدنه اصلی نزدیک کنید اگر دستگاه هویه در منزل داشته باشید می توانید به کمک بزرگتر ها این دو لبه را اصطلاحاً لحیم کنید. در غیر این صورت با ظرافت لبه سیم را دور پایه اصلی محکم کنید تا شکل قلب در یک سمت حلقه که در قسمت روی انگشت شما جا می گیرد درست شود  (تصویر5) ؛ سر دیگر حلقه را پس از این که شکل گردی دور انگشتتان را به آن دادید نوک انتهای آن را با دم باریک یک حلقه بسیار کوچک درست کنید برای زیباتر شدن انتهای کار(تصویر6). حلقه انگشتر را می توانید دور یک ماژیک ضخیم یا یک شئی استوانه ای چند با ر به بالا و پایین حرکت دهید تا گردی حلقه کاملا شکل بگیرد.   حالا ساخت انگشتر تمام شده است و می توانید آن را درانگشت خود بکنید .

ساخت انگشتر با سیم برنجی

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گوشواره های موج دار

مدل انگشتر دخترانه جدید

t کاردستی ساخت انگشتر با سیم برنجی
5/5 - (1 امتیاز)

‫7 نظر ارسال شده در “کاردستی ساخت انگشتر با سیم برنجی

  1. آرزو :

    سلام

    با تشکر از مطلب خوبی که گذاشتین در جواب این دوستمون باید بگم میتونی ازخرازی ها یا لوازم گلسازی این سیم برنجی ها رو تهیه کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *