کاردستی حباب ساز

کاردستی حباب ساز

در دنیای امروزی که تکنولوژی ها و ابزارهای مدرن بسیاری برای سرگرمی و تفریح وجود دارد، اما گاهی اوقات انسان ها به دنبال چیزهای ساده تری هستند که باعث لذت و خلق خاطره های خوشی برای آنها شود. یکی از این ابزارهای کاردستی که می تواند برای سرگرمی و تفریح بسیار مفید باشد، حباب ساز است.

حباب ساز یک وسیله ساده است که با استفاده از مواد ارزان قیمت  قابل ساخت است. این وسیله با ایجاد حباب های بزرگ و رنگارنگ، می تواند برای کودکان و حتی بزرگسالان نیز بسیار جذاب باشد. در ادامه به مراحل ساخت کاردستی حباب ساز  می پردازیم:

وسایل لازم ساخت حباب ساز

حباب ساز

شیشه آب معدنی کوچک

قیچی

مقداری توری میوه 

چسب یا نخ

شیوه ساخت حباب ساز

 

حباب ساز

برای ساخت این وسیله بازی هیجان انگیز ابتدا ته بطری را به وسیله ی قیچی جدا کنید. سپس یک مربع از توری میوه  جدا کنید و آن را به وسیله ی نخ به ته بطری محکم ببندید. وسیله ی حباب ساز بازی شما آماده است.

t کاردستی حباب ساز

در ظرفی مقداری مایع ظرفشویی یا صابون بریزید و با آب مخلوط کنید. ته اساب بازی را در این مایع فرو کنید.

t کاردستی حباب ساز

سپس از سر بطری در آن بدمید ؛ می بینید که حباب های زیبا و بزرگی از آن تولید می شود.

شیوه اجرای بازی 

تعداد نفرات این بازی هیچ محدودیتی ندارد. هر نفر از بازی کن ها، یک کاسه پر از آب و صابون غلیظ همراه با یک حباب ساز در فضای باز روی یک خط به صف می ایستند و منتظر سوت داور می شوند. با شنیدن سوت داور بازیکن ها حباب سازها را در آب و صابون فرو می برند و بلافاصله در آن می دمند. هر بازیکنی که توانست با یک دمیدن ردیف حباب بیش تری تولید کند برنده خواهد بود. پس از بازی هیجان آور حباب سازها در فضای باز لذت ببرید.

اگر چند قطره رنگ به آب و صابون تان روی قسمت حوله ای اضافه کنید می توانید حباب های رنگی تولید کنید و بیش تر از بازسی حباب سازتان لذت ببرید.

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چرا حشرات ماقبل تاریخ ،حشرات غول پیکری بودند؟

انجماد حباب های صابونی در منفی۱۵ سانتی گراد (ویدئو)

حباب ها و گل ها

امتیاز به این نوشته

1 thoughts on “کاردستی حباب ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *