دستگاهی که فیلم ها را بعد از خوابیدن شما از تلویزیون ضبط می کند

t دستگاهی که فیلم ها را بعد از خوابیدن شما از تلویزیون ضبط می کند

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Virgin Media wearable technology.Photograph: Rosie Hallam

بسیاری عادت دارند که در پایان شب و در کنار خانواده به تماشای تلویزیون بپردازند اما گاهی خستگی روز باعث می شود در میان تماشای برنامه مورد علاقه اشان به خواب روند . آن ها چند ساعت بعد و یا صبح بیدار می شوند و با خود فکر می کنند که در پایان فیلم سینمایی که تماشا می کردند چه اتفاقی افتاده است؟ برای شما هم تا حالا اتفاق افتاده  که به هنگام دیدن یک برنامه تلویزیونی که بسیار به آن علاقه مندید خوابتان ببرد؟ حتما خیلی افسوس می خورید که چرا این برنامه را از دست داده اید؟ اما حالا دو نوجوان انگیسی اهل منچستر به نام رایان الیور 15 ساله و جاناتان کینگزلی 14 ساله دستنبدی را ساخته اند که این مشکل را حل کرده است.

این وسیله که به دور مچ دست بسته می شود با کنترل جریان خون و تست میزان اکسیژن خون تشخیص می دهد که کاربر چه زمانی به خواب رفته است و فرمان ضبط بقیه برنامه را از طریق ارسال سیگنال به دستگاه صادر می کند. به این ترتیب روز بعد کاربران بدون نگرانی می توانند بقیه برنامه را تماشا کنند. این دستگاه از یک باتری لینیوم کوچک برای تامین انرژی بهره می گیرد.

این فناوری جدید که به وسیله شرکت ویرجین مدیا به تولید رسیده است در ابتدای سال جدید میلادی در انگلیس به بازار عرضه خواهد شد.

البته سازندگان این فناوری امیدوارند در آینده بتوانند از آن برای صرفه جویی در انرژی و خاموش کردن چراغ ها نیز بهره بگیرند.

دستگاه ضبط (2)

دستگاه ضبط (3)

 

t دستگاهی که فیلم ها را بعد از خوابیدن شما از تلویزیون ضبط می کند
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
اسکیت بردی به اندازه یک لپ تاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *