قوی‌ترین دوربین‌های موبایل از لحاظ مگاپیکسل را بشناسید

t قوی‌ترین دوربین‌های موبایل از لحاظ مگاپیکسل را بشناسید

بر خلاف دیدگاهی که وجود دارد، وقتی به سوی عکاسی دیجیتالی متمایل می‌شویم، همیشه بالاتر بودن و قوی‌تر بودن دوربین از لحاظ قدرت و رقم مگاپیکسل، راه گشای ما نخواهد بود و زیادتر بودن این عدد همیشه دلیلی بر ثبت عکس بهتری نیست؛ اما بالاخره اکثر کاربران هنگام خرید به دنبال محصولاتی می‌گردند که از این لحاظ در سطح بالاتری بوده و دوربین قدرتمندتری داشته باشند.

برخی از محصولاتی که در سال 2014 به بازار عرضه شدند، با این که از لحاظ قدرت مگاپیکسل دوربین در سطوح بالا قرار ندارند اما به راحتی می‌توانند عکس‌های فوق‌العاده را ثبت کرده و با بهره‌گیری از لنز قدرتمند، سنسورهای قوی و نرم‌افزارهای خوب و کارا، نتیجه‌ای طلایی را رقم بزنند.

اما با تمام این شرایط اگر به دنبال قوی‌ترین دوربین‌ها از لحاظ قدرت مگاپیکسل در سال 2014 می‌گردید، انتخاب‌های زیادی پیش روی شماست. به همین دلیل سعی کردیم تا لیستی برایتان آماده کرده و این مدل‌ها را با هم مرور کنیم.

لومیا 930 و لومیا icon با 20 مگاپیکسل دوربین

موبایل

هر دو مدل 930 و آیکون با بهره‌گیری از دوربین قدرتمند 20 مگاپیکسلی، یکی از بهترین‌های بازار بوده و هواداران خاص خود را دارند.

پاناسونیک لومیکس CM1 با 20 مگاپیکسل دوربین

موبایل

این گوشی یکی از بهترین محصولات سال 2014 در حوزه عکاسی است. پاناسونیک با تولید و عرضه این محصول نشان داد که می‌تواند در هر دو حوزه موفق باشد. این گوشی بی شک یکی از بهترین دوربین‌های موبایل را داشته و شدیدا کاربرانش را راضی می‌کند.

موتورولا Droid Turbo با 20.7 مگا پیکسل دوربین

تلفن همراه

این محصول علاوه بر مشخصات فوق‌العاده سخت افزاری خود، از یک دوربین خارق‌العاده نیز بهره می‌برد تا رقیب سرسختی در همه حوزه‌ها برای سایر برندها باشد. یک دوربین 20.7 مگا پیکسلی برای ثبت هر نوع عکسی کافی است! این‌طور نیست؟

سامسونگ گلکسی K Zoom با 20.7 مگا پیکسل دوربین

تلفن همراه (4)

یکی از غیرمعمول‌ترین محصولات سال 2014 گلکسی کا زوم، ترکیبی از یک دوربین قدرتمند با زوم اپتیکال و یک اسمارت فون اندرویدی است! کا زوم با یک دوربین 20.7 مگاپیکسلی و توانایی زوم عجیبش، یکی از بهترین گزینه‌های عکس‌های دیجیتال به شمار می‌رود.

Meizu MX4 با 20.7 مگا پیکسل دوربین

تلفن همراه (6)

یک اسمارت فون چینی که تقریبا هیچ چیز از سایر برندهای معتبر کم نداشته و تازه در برخی موارد قدرتمندتر نیز هست! یک دوربین 20.7 مگا پیکسلی حجت را بر کاربران تمام می‌کند!

Meizu MX4 Pro با 20.7 مگا پیکسل دوربین

تلفن همراه (7)

برادر تازه متولد شده MX4 که قابلیت‌های پیشرفته‌تری داشته و در اندیشه فتح بازارهای چین است. این محصول نیز دوربینی 20.7 مگاپیکسلی داشته که بدون نقص می‌تواند عکس‌های خوبی را ثبت کند.

سونی Xperia Z3 با 20.7 مگا پیکسل دوربین

تلفن همراه (8)

آخرین پرچم‌دار سونی Z3 است. محصولی که با توجه به قدرت این کمپانی در حوزه تولید دوربین‌های عکاسی از یک دوربین خوب و باکیفیت بهره می‌برد. سونی زد3 با دوربین 20.7 مگا پیکسلی‌اش یکی از بهترین گزینه‌های سال 2014 است.

سونی Xperia Z3 Compact با 20.7 مگا پیکسل دوربین

تلفن همراه (9)

برادر کوچک‌تر Z3 که از لحاظ امکاناتی تقریبا هیچ فرقی با نسخه اصلی نداشته و تنها سایز کوچک‌تری دارد! این محصول نیز با دوربین قدرتمند 20.7 مگاپیکسلی‌اش در این حوزه رقیب می‌طلبد!

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه می توانید در تلگرام در کمتر از یک دقیقه استیکر بسازید؟

سونی Xperia Z2 با دوربینی 20.7 مگا پیکسلی

تلفن همراه (1)

کلا سونی از این عدد خوشش می‌آید! البته به ما هم ربطی ندارد که می‌خواهد سالی چند پرچم‌دار بیرون بدهد! این محصول نیز که با ورود زد3 کمی قدیمی به نظر می‌آید دارای یک دوربین قدرتمند 20.7 مگاپیکسلی است.


منبع: http://www.shahrekhabar.com/

t قوی‌ترین دوربین‌های موبایل از لحاظ مگاپیکسل را بشناسید
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *