روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۲)

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۲)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان:

پفکی که کارش را دوست دارد

تلویزیون.سایت نوجوان هااز قدیم گفته اند هرکسی را بهر کاری ساخته اند و پفک را هم بهر کلانتری ساخته اند! اگر شما به خودتان دقت کنید می بینید که در یک زمینه خاص علمی یا هنری توانایی بالایی دارید. اما مشکل شما انسان ها و ما گربه ها همین جاست که به توانایی هایمان توجه نمی کنیم و می رویم سراغ کارهایی که یا در آن ها توانمند نیستیم و یا کلاً از آن ها بدمان می آید! نمی دانم چرا از اول سراغ کاری نمی رویم که به آن علاقه داریم و می توانیم انجام بدهیم.
تجربه سال ها کلانتری به من می گوید اگر آدم سراغ کاری برود که به آن علاقه دارد و استعدادش را هم دارد، خیلی موفق می شود و در آن پیشرفت می کند. مثلا مرا ببینید، من اگر به کلانتری علاقه نداشتم هیچ وقت حوصله نداشتم کتاب های معمایی بخوانم و فیلم های جنایی ببینم. اما الآن با دل و جان این کتاب ها را می خوانم و آن فیلم ها را می بینم، در نتیجه چیزهای جدید یاد می گیریم و در حرفه کلانتری ام به کار می برم. می دانید که من به شناسایی آدم های ناشناس و مشکوک محله معروفم و در عرض سه سوت سر از کارشان در می آورم. خب این ها به خاطر چیست؟ به خاطر همان فیلم ها و کتاب هاست و آن فیلم و کتاب ها هم به علاقه من برمی گردد. خب دیگر، دهانم خشک شد اینقدر دُر فشاندم! یک لیوان آب به من بدهید.
نتیجه می گیریم: کلانتر پفک به حرفه اش علاقه مند است و معتقد است هرکس باید برود سراغ کاری که برای آن ساخته شده است. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک توانایی هایتان را کشف کنید و در مسیر آن ها حرکت کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ترانه های چهارشنبه سوری همراه با متن

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۲)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *