روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۵)

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۵)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

یاسمن رضاییان:

پفک ورزشکار

گربه ورزشکار.سایت نوجوان ها (1)می گویم این وسایل ورزشی توی پارک ها هم عجب خوب هستند. نه، من که نمی توانم از آنها استفاده کنم ولی صبح که رفته بودم توی پارک قدم بزنم دیدم چند نفر دارند از آنها استفاده می کنند. یک خرده ایستادم و تماشا کردم تا ببینم دقیقا چه نرمش هایی انجام می دهند. دیدم عجب تکمیل هستند و همه نرمش ها را پوشش می دهند.
حالا ما آنجا ایستاده ایم و داریم کارکرد وسایل ورزشی را تماشا می کنیم آن وقت یکی از ورزشکاران محترم برگشته به ما می گوید «پیشته، من غذا ندارم بهت بدم.» من هم لبخند ژکوندی تحویلش دادم که یعنی «غذا چیه بابا. من اومدم توی پارک قدم بزنم، بعد برم یه صبحانه خوب بخورم. اونم تو خونه خودم، نه از دست تو.» اینها کلانتر پفک را دست کم گرفته اند ها.
خلاصه که در تمام مسیر برگشت، در فکر وسایل ورزشی پارک بودم و با خودم فکر می کردم آیا می توانم با چند تا از گربه ها طرحی بریزم که بیایند برای خودمان وسایل ورزشی درست کنیم یا نه. حالا باید پی اش را بگیرم ببینم چه می شود.
نتیجه می گیریم: کلانتر پفک یک ورزشکارِ ورزش دوست است که در فکر فراهم کردن امکاناتی برای ورزش کردن بهتر گربه هاست. پیشنهاد می شود مثل کلانتر پفک ورزش کنید و دوستانتان را هم به ورزش کردن دعوت کنید.

t روزنوشته‌های کلانتر پفک (۱۵)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
دستاورد‌های روزانه‌ یک نوجوان خیلی ردیف (62)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *