سایت اختصاصی من (قسمت پنجم)

t سایت اختصاصی من (قسمت پنجم)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

 

در قسمت های قبلی از همین نوشته شما را با پس زمینه و عنوان سایت یا صفحه آشنا کردیم در این قسمت شما را با قرار دادن متن در صفحه آشنا می کنیم .

همانطور که از قبل نیز گفته شد تگها در HTML معمولا یا فرد هستند یا زوج که در این قسمت از یک تگ زوج برای نوشتن متن استفاده می کنیم .

تگ زوج H که به صورت زیر نوشته شده و نمایش داده می شود .

 اینترنت

 

همان گونه که در تصویر نیز کاملا مشخص است پس از وارد کردن کدهای گفته شده متن مورد نظر شما به شکل دل خواه در می آید به عبارتی شما می توانید از یکی از این  تگ ها و یا همه آن ها استفاده کنید نتیجه کار این است که H1 متن را به صورت بزرگ تر و پر رنگ تر نمایش می دهد و H6 متن را کوچک تر نمایش می دهد .

 در این مرحله نیز می خواهیم شما را با دو تگ دیگر در همین زمینه آشنا کنیم یکی تگ p که مربوط به ایجاد پارا گراف است و دیگری تگ  hr که هر دو نیز جز تگهای فرد می باشند و به ترتیب ایجاد پاراگراف و ایجاد خطرا به عهده دارند.

 

3

همان گونه که در تصاویر نیز واضح است برای ایجاد پاراگراف باید تگ های آن را در دوطرف متن مورد نظر قرار دهید تا بتوانید کار های ویژه ایی را برروی آن ها انجام دهید که در آینده توضیح داده خواهد شد و هم چنین برای جدا کردن اجزای سایت نیز می توانید از خط صاف استفاده کنید که در شکل کاملا مشخص است .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چاپگر های سه بعدی (2)

 

تمرین : یک صفحه وب قرمز با نام دلخواه تان  به عنوان TITLE  و نام خودتان در 6 سایز در صفحه ایجاد کنید و زیر تمام آن ها خط بکشید .(ادامه دارد …)

 

 

t سایت اختصاصی من (قسمت پنجم)
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “سایت اختصاصی من (قسمت پنجم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *