عکاسی از حیوانی نادر و ترکیبی به نام زورس

Zorse زورس
t عکاسی از حیوانی نادر و ترکیبی به نام زورس

عکاسی از حیوانی به نام زورس

عکاسی از حیوانی که ترکیبی از اسب و گورخر است، بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود، زیرا رفتاری متفاوت از حیوانات دیگر نشان می‌دهد. شما اسب را همه جا دیده‌اید. گورخر آفریقایی را که بدنی راه راه دارد، نیز شاید در باغ وحش و یا از تلویزیون دیده باشید. اما این حیوان هیچ کدام نیست و هر دو را نیز شامل می‌شود، زیرا از جفت‌گیری این دو حیوان به وجود آمده است.

کارینا میوالدعکاسی است که بیش از ۶ سال از اسب‌ها عکاسی کرده است، اما رفتار این حیوان که زورس نامیده می‌شود برایش متفاوت و عجیب بود. او برای جلب توجه زورس و عکاسی از این حیوان رفتارهای مختلفی را آزمایش کرد. زیرا اسب حیوانی آرام و تندرو ولی زورس حیوانی پرخاشگر و آماده مبارزه است.  غریزه وحشی  که در این حیوانات وجود دارد آن ها را از اسب ها متفاوت کرده است. به همین خاطر عکاسی از این حیوان چندان آسان نبود.

حیوانی مقاوم

در آفریقا از این حیوان برای حمل بار در مسیرهای طولانی و سخت استفاده می‌شود. زورس کم خوراک اما قوی است و در مقابل بیماری‌ها هم مقاومت بالایی دارد. زورس توانایی و ویژگی‌های خوب اسب و گورخر را با هم دارد. این حیوان مانند حیوانات ترکیبی دیگر قادر به تولید مثل نیست.این جاندار دارای طولی در حدود 130 الی 163 سانتی متر و وزنی در حدود 227 الی 450 کیلوگرم بوده و می تواند با سرعتی در حدود 64 کیلومتر بر ساعت بدود.

بد نیست بدانیم که گورخرهای آفریقایی راه راه هستند ولی گورخرهای ایرانی این خط‌های سفید و سیاه را ندارند. علاوه بر این، در کشور ما چنین حیوان ترکیبی که از جفت‌گیری اسب و الاغ به دست می آید، قاطر نام دارد و برای عبور و حمل بار از مسیرهای صعب‌العبور و جاده‌های کوهستانی بهترین گزینه است.

در ادامه می‌توانید عکس‌های زورس را ببینید، که کارینا میوالد ثبت کرده است، این حیوان یک و نیم سال بیشتر سن ندارد.

عکاسی از حیوانات
عکاسی از حیوانات
عکاسی از حیوانات
عکاسی از حیوانات
عکاسی از حیوانات
عکاسی از حیوانات
عکاسی از حیوانات
زورس کمی شبیه اسب
حیوان ترکیبی

 

  • زندگی مسالمت آمیز تمساح و پروانه ها
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
لنز افسانه ای کنون.

t عکاسی از حیوانی نادر و ترکیبی به نام زورس
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *