مسابقه «برای خنک شدن دلم!» | مسابقه تابستانی

t مسابقه «برای خنک شدن دلم!» | مسابقه تابستانی
t مسابقه «برای خنک شدن دلم!» | مسابقه تابستانی

توضیحات

  • این روزها هوا آنقدر گرم شده که همه دنبال خنک شدن هستند! بعضی‌ها با کولر، بعضی‌ها با آب‌بازی کردن و بعضی‌ها با بستنی خوردن. اما همیشه که قرار نیست خودمان خنک شویم. گاهی هم می‌خواهیم دلمان خنک شود! این دیگر از آن حرف‌هاست. نکند قرار است با دیگران کَل بیندازیم؟!
  • نه. همچین خبرهایی نیست. فقط به خاطر دل خودمان می‌خواهیم کاری کنیم که در این روزهای تابستانی دلمان خنک شود.
  • برای شرکت در این مسابقه باید بگویی این روزها برای دل خودت چه کار انجام می‌دهی تا حسابی خنک شود. بی‌وقفه پای تلویزیون می‌نشینی و انتقام فیلم ندیدنت را از روزهای مدرسه می‌گیری؟ صبح‌ها تا ظهر می‌خوابی و دلِ داغ‌دیده شش‌صبح بیدارشده‌ات را خنک می‌کنی؟ اصلا شاید هم بعد از یک روز پر از کلاس و باشگاه و فعالیت، همان بستنی را برای خودت بخری و بخوری و بگویی: «آخیش، دلم خنک شد!»
  • خلاصه که ما منتظریم تا ببینیم تو در این روزها چه‌طور دلت را خنک می‌کنی. حالا این خنکی خیلی هم ربطی به هوا نداردها. یعنی می‌گوییم لازم نیست حتما ماجرا را به گرمای هوا گره بزنی. فقط یکی از آن کارهای عالی را که انجام می‌دهی به ما بگو. شاید ما هم انجام دادیم و دلمان خنک شد!

مهلت شرکت در مسابقه

  • ۳۱ مرداد

جایزه 

  • ۵۰ هزار تومان

شرایط شرکت در مسابقه

  • عضویت در سایت نوجوان ها
  • محدوده سنی ۱۲ تا ۲۱ سال

راه های ارسال پاسخ

  • ارسال پاسخ از طریق دیدگاه (کادر پایین صفحه)
  • ارسال پاسخ به آدرس ایمیل info@nojavanha.com
  • ارسال پاسخ به آیدی تلگرام @site_nojavanha
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مسابقه با جایزه بهاره شماره 4-به همراه پاسخ

اعلام نتیجه

پاسخ همه‌ی دوستان نوجوانمان به این مسابقه خوب و کامل بود. به همین دلیل برنده به قید قرعه انتخاب شد و قرعه به نام کاربر ZZHH افتاد.
همیشه دلتان خنک باشد!

t مسابقه «برای خنک شدن دلم!» | مسابقه تابستانی
امتیاز به این نوشته

‫5 نظر ارسال شده در “مسابقه «برای خنک شدن دلم!» | مسابقه تابستانی

  1. ZZHH :

    به نام خدا. دوستان عزیزم سلام.دل با خیلی چیزا خنک میشه ولی بستگی به خودت داره که چه شکلی خنکش کنی . من بعضی موقع با انتقام ودعوا و مسخره کردن دلم خنک شده ولی بعد از چند لحظه یا بعد از مدتی پشیمون شدم و پس همیشه خنک کردن دلامون خوب نیست . شاید اگه خواسته ام براورده بشه دلم خنک بشه. من از لحاظ بعد معنوی هم دلم خنک میشه. و این طور فکر میکنم که سرشت همه ما خوبه و با خدامون هر بار نیایش یا عبادت کنیم دلمون خنک بشه و من اگه بتونم دروغامو ، غیبتامو،و… کمتر کنم واقعا خوشحال میشم و فکر میکنم امام زمان هم خوشحال میشن واین باعث خنک شدن دلم میشه. من اگه پدر و مادرم هم از من راضی باشن از خودم راضی میشم و دلم خنک میشه. خدایا تا باشه از خنک شدن های خوب باشه.

  2. amirH :

    سلام. همان طور که گفته شد ما انسان ها برای خنک شدن جسم هایمان از وسایل الکتریکی مثل :کولر و پنکه و … یا نوشیدنی و خوراکی های سرد استفاده می کنیم، ولی یرای دل هایمان این کار ها تاثیری نداره .
    من معتقدم خنک شدن دل یعنی: ارمش،رضایت و خوشحالی . ما باید برای خنک کردن دلمان از فکرو جسممان هم کمک بگیریم و وقتی این سه عنصر با هم متحد شوند ان گاه به خواسته واقعیمون که همان خنک شدن دلمونه می رسیم .
    من امسال ازمون تیزهوشان دادم و نتایج ۱۹ خرداد اعلام شد و اینکه خبردار شدم قبول شدم واقعا خوشحال شدم و فکر میکردم دلم خنک شده ولی پس از گذشت یک هفته همه چیز به روال عادی برگشت و باز گوشه ای از دلم خالیه.
    وقتی تبلت نداشتم خیلی ناراحت بودم و فکر می کردم اگه برام تبلت بخرند دیگه دلم چیزی نمیخواد ولی الان بعد از گذشت دو ماه فکر میکنم یه چیز تکراری شده و سرگرمم نمیکنه و نمی تونه جوابگو دلم باشه.
    منظورم از این حرفا این بود که خداوند ما رو طوری افریده که با رسیدن به اون دلامون خنک میشه ، و من هم به این موضوع الان اعتقاد دارم و هر موقع یه کار خوب انجام میدم ، دلم خنک میشه و منتظر کار خوب بعدیم . رفتن به مسجد و نماز و قران و دعا خوندن واقعا دلمو خنک میکنه و از خدا میخوام تا همیشه دلم اینطوری خنک بمونه.

    • نوجوان‌ها :

      دوست عزیز “کاربر”
      نحوه طراحی و ارائه مسابقه تغییر کرده است. این مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.
      از صبر و بردباری شما سپاسگزاریم.
      موفق باشید
      نشریه اینترنتی نوجوان ها

  3. مبینا مهدی نژاد :

    خب هر کسی هر جوری دلش را خنک می کند. من به خاطر انجام ندادن یک کاری یا بهتر است بگویم به دلیل گمراه شدن دلم حسابی داغ و سوزان شده.شاید باید ان را جبران کنم تا خنک شود!حالا می خواهم در مورد آن کار بگویم.ان کار…
    .من باخدا حرف نزدم
    .من به حرف خدا گوش ندادم
    .من دروغ گفتم
    .من غیبت کردم
    .من نمازم را نخواندم
    .من تکالیف الهی را انجام ندادم
    و من های دیگر
    اما خدای مهربان همچون معلم دلسوز و بخشنده من را می بیند و منتظر است توبه کنم و به سوی او بازگردم.
    حالا وقتش است.حالا وقتش است که توبه کنم.حالا وقتش است که به سوی او بازگردم.وقتش است دلم را حسابی خنک کنم!
    آخیشش
    کاشکی زودتر این کاررو می کردم
    این بهترین تابستان خواهد بود برای من و خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *