ایده ای برای نظم دادن به کشوهای میز

ایده ای برای نظم دادن به کشوهای میز
t ایده ای برای نظم دادن به کشوهای میز

برای نظم دادن به کشوهای میز شاید راهکارهای مختلفی به ذهنتان بیاید اما روشی را که در زیر می بینید بسیار کارساز و راحت است.

وسایل مورد نیاز

مقداری کاغذ کادو
تیغ موکت بری
خط کش و مداد
کارتن مقوایی

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

شیوه  نظم دادن به کشوهای میز

ابتدا داخل کشو مورد نظر را از طول و عرض با متر اندازه گیری دقیق کنید. سپس رو مقوا مستطیل هایی به طول و عرض های به دست آمده رسم کنید. توجه داشته باشید ارتفاع مستطیل ها را باید یک سانت کم تر از ارتفاع کشو اندازه گیری کنید تا در هنگام باز و بسته کردن کشو مانعی ایجاد نشود. سپس به وسیله تیغ موکت بری مستطیل ها را برش بزنید.

ایده ای برای نظم دادن به کشوهای میز

برای مرحله بعد که اندازه  تقسیم بندی خشاب های کشو است با در نظر گرفتن لوازمی که بناست در کشو قرار گیرد این اندازه ها را ایجاد کنید. مثلا اگر قصد داریددر کشو جوراب، و لباس زیر را کنار هم قرار دهید. باید خشاب ها در دو اندازه برش بخورد اما اگر این کشو مخصوص جوراب است بهتر است خشاب ها اندازه هم باشند.

برای اندازه زدن خشاب ها مستطیل را از طول به اندازه ای که مایل هستید مثلا 10 سانت 10 سانت تقسیم کنید. هر کدام از 10 سانت ها را نیم میلی متر از هم فاصله دهید. پس از آن نیم میلی مترها را تا 2 سانت مانده به انتهای ارتفاع مستطیل با تیغ موکت بری شیار ایجاد کنید.

ایده ای برای نظم دادن به کشوهای میز

در پایان کافیست خشاب ها را ابتدا در طول کشو به صورت افقی  قرار دهید و سپس خشاب های عمودی را در شیارهای خشاب های قبلی قفل کنید و به راحتی شاهد تقسیم بندی خشابی کشو خود باشید و از به هم ریختگی لباس ها در امان بمانید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جشن نوروز در کشور تاجیکستان

ایده ای برای نظم دادن به کشوهای میز

ایده‌هایی جذاب برای اتاق نوجوان

t ایده ای برای نظم دادن به کشوهای میز
1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *