کاردستی کفش کوچولو تزئینی

کفش
t کاردستی کفش کوچولو تزئینی

تا حالا کفش کوچولو فانتزی  مقوایی را دیده اید؟ می توانید برای خودتان یکی از آن ها درست کنید و برای میهمانی ها داخل آن را با نقل یا شکلات پر کرده و با آنها از میهمان هایتان پذیرایی کنید تا هم از خلاقیت شما لذت ببرند و هم کامشان شیرین شود. در ادامه کاردستی کفش را با ابزاری ساده و در دسترس به همراه تصویر آموزش می دهیم.

وسایل لازم برای کاردستی کفش کوچولو

روبان

چرم صنعتی ( یا کاغذ رنگی یا  مقوا یا فوم و… )

چسب

شیوه ساخت کاردستی کفش کوچولو 


از الگوی زیر پرینتی تهیه کنید.

کاردستی کفش کوچولو

سپس اطراف پرینت را برش بزنید و آن را روی چرم قرار دهید. اطراف آن را برش بزنید. به وسیله پانچ سوراخ های جای بند کفش را مشخص کنید. روبان ها را در همین مرحله از سوراخ ها رد کرده و پاپیون کنید. سپس قسمت پشت کفش را روی هم قرار دهید و با نخ مخصوص آن را بدوزید.

کاردستی کفش کوچولو

با دو علامت، قسمت پشت و جلوی کفش، روی الگو مشخص شده است. توجه داشته باشید که علامت ها را قبل از هر کاری روی چرم ایجاد کنید. قسمت کفی کفش را در زیر کفش قرار دهید و دور آن را با نخ و سوزن بدوزید یا می توانید ابتدا دور آن را بچسبانید و سپس بدوزید.

کاردستی کفش کوچولو

ما الگو های انواع دیگری از این مدل کفش را که به همین ترتیب می توانید آماده کنید نیز برایتان آماده کردیم که در پایین ملاحظه می کنید. با استفاده از این الگوها می توانید کفش چرمی یا مقوایی یا فومی هم بسازید و از خلاقیت خود لذت ببرید.

کاردستی کفش کوچولو
الگوی کاردستی کفش
کاردستی کفش

t کاردستی کفش کوچولو تزئینی
3.5/5 - (2 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی منظومه شمسی با کاغذ رنگی کلاس چهارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *