آشنایی با نرم افزار Image Badger Deluxe

t آشنایی با نرم افزار Image Badger Deluxe

نرم افزاراختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

سلام دوستان در سری مطالب آشنایی با نرم افزار های گرافیکی شما را با یک نرم افزار دیگر آشنا  می کنیم .

شاید تا حالا به این فکر کرده باشید که اولین نرم افزار گرافیکی که کار کرده اید کدام بوده است. شاید اکثر شما ها فتوشاپ را نام ببرید ولی من paint را اولین نرم افزار گرافیکی خود می دانم و بعد از آن فتوشاپ. همانگونه که می دانید این دو نرم افزار قابلیت کار کردن بر روی تصاویر را نیز داشتند ولی همانگونه که همه ما می دانیم وقتی عکسی را در پینت باز کنیم و بعد از تغییراتی که بر روی آن ایجاد کردیم، آنرا دوباره ذخیره می کنیم ولی همان کیفیت اولیهنرم افزار را نخواهد داشت. در فتوشاپ اوضاع کمی بهتر شد و دیگر آن کیفیت خیلی بد را نداشتیم اما باز هم این نرم افزار نتوانست رضایت همه مشتریان خود را جلب کند و کاربران زیادی از عملکرد فتوشاپ بر روی عکسها ناراضی بودند اما می توانیم یک نرم افزا جدید برای کار بر روی عکسها به شما معرفی کنیم که کار را برای شما راحت تر می کند .

 

Image Badger Deluxe نرم افزاری برای کار بر روی تصاویر است که کار را برای تمام کاربران خود راحت کرده است .

این نرم افزار مانند فتوشاپ می تواند کارهای زیادی را بر روی تصاویر انجام دهد با این تفاوت که این نرم افزار کار را برای کاربران خود بسیار راحت کرده است چون زمانی که عکس را در آن باز می کنند کار هایی از قبیل تغییر سایز و همچنین کارهایی مانند ویرایش تصاویر و کارهایی از این قبیل را  می توان به راحتی انجام داد و همچنین در هنگام ذخیره سازی تصاویر تغییر داده شده دیگر نگران کیفیت آن نخواهید بود زیرا یکی از مزایای بسیار مهم این نرم افزار حفظ کیفیت تصاویر در هنگام تغییر آنها می باشد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
راهنمای سفر به کمک سفرنامه ها

نرم افزار

همچنین یکی دیگر از ویژگیهای این نرم افزار پشتیبانی از پسوندهای زیادی  می باشد که می توان آنها را در این نرم افزار کار کرد که این پسوند ها از قبیل  :

AFP, ANI, AWD, BMP, CAL, CIN, CIT, CLP, CMP, CRW, CUR, CUT, DCR, DJV, ECW, EMF, EXF, FAX, FIT, FLC, FLI, FPX, GIF, HGL, ICA, ICO, ICON, IFF, IMG, ITG, JPEG, JPG, JTF, KDC, LMC, LV, MAC, MSP, PBM, PCD, PCX, PGM, PICT, PNG, PPM, PRN, PRT, PSD, PSP, PSPIMAGE, PTK, RAS, RTF, SCT, SFF, SGI, SID, SMP, TFX, TGA, TIF, TIFF, TIFX, WBMP, WFX, WMF, WMZ, WPG, XBM, XPM, XWD می باشند و همچنین پس از تغییر و یا ویرایش تصاویر می توانیم عکسها و کارهای خود را با یکی از پسوند های زیر ذخیره کنیم .

ANI, AWD, BMP, CAL, CIN, CMP, CUR, CUT, EMF, EPS, FAX, FLC, GIF, ICA, ICO, IFF, IMG, ITG, JPG, MAC, MSP, PBM, PCT, PCX, PGM, PNG, PPM, PSD, PSP, RAS, RAW, SCT, SFF, SGI, SMP, TGA, TIF, TIFX, WBMP, WFX, WMF, WPG, XBM, XPM, XWD

 قابلیت های کلیدی برنامه :

– شما به راحتی می توانید با دو کلیک تصاویر خود را تغییر پسوند دهید. بدین صورت که روی تصویر کلیک کرده و سپس یکی از پسوند های موجود را انتخاب می کنید.

– چرخش ، تغییر اندازه  و پردازش هزاران عکس در  کمتر از چند ثانیه برای کاربران آن امکان پذیر است.

– این نرم افزا از فیلترهای زیادی از قبیل تغییر اندازه ، وضوح رنگ ، چرخاندن ، محو کردن و … می باشد که تعداد آنها به 40 فیلتر می رسد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
سیب طلایی همراه با الماس

– در این نرم افزار می توانید برای راست کلیک خود یک منوی سفارشی تعیین کنید که تمامی ابزار هایی را که نیاز دارید در دسترس شما باشد .

نرم افزار

– محیط فوق الاده زیبا و گرافیکی .

– کار با آن بسیار ساده و راحت می باشد .

– تصاویر را قبل از نمایش می توانیم به راحتی ببینیم.

– به راحتی می توانید عکسها را کپی کرده و در طول کار آنها را در حافظه کلیپ بورد ویندوز نگه دارید.

– می توانیم برای ذخیره عکسهای کار کرده خود یک مسیر برای ذخیره سازی و همچنین یک نام پیش فرض برای آنها در نظر بگیریم .

t آشنایی با نرم افزار Image Badger Deluxe
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “آشنایی با نرم افزار Image Badger Deluxe

  1. hajar :

    اولین باره از این سایت دیدن کردم خوشم اومد ازش , اطلاعات خوبی گرفتم .من لینک دانلود برنامه هارو ندیدم اگه بذارید خیلی خوب میشه.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *