این چاشنی سالاد به سرعت شما را لاغر می کند!

t این چاشنی سالاد به سرعت شما را لاغر می کند!

%d8%b3%d8%b1%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%b2%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9سرکه های بالزامیک صنعتی فرآیند ساخت طبیعی را دارا نبوده و اگر این سرکه به طور سنتی ساخته شود، دارای خواص درمانی فراوانی است.

وی افزود: هر 100 گرم سرکه بالزامیک 17 گرم کربوهیدرات، 27 میلی گرم کلسیم، 7.0 آهن، 12 میلی گرم فسفر، 23 میلی گرم سدیم دارد و حداکثر مقدار مصرف آن در روز 3 قاشق غذاخوری به همراه روغن زیتون همراه با سالاد است.

این پژوهشگر طب سنتی بیان کرد: استفاده از سرکه بالزامیک در افراد مبتلا به دیابت سبب جذب بهتر انسولین شده و از پیش روی قند در این افراد پیش گیری می کند.

عظمایی تصریح کرد: سرکه بالزامیک دارای خواص ضدعفونی کنندگی و ضد میکروبی است و به عنوان سم زدای قوی و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری های مختلفی است.

وی اضافه کرد: مصرف سرکه بالزامیک سبب ترشح اسید معده و هضم غذا شده و به عمل جذب بهتر پروتئین کمک می کند. هم چنین این سرکه ضد پیری سلولی بوده و در بیماران قلبی و عروقی بسیار مفید است.

این پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: استفاده از سرکه بالزامیک به کاهش چربی های مضر مانند تری گلیسیرید و کلسترول و رفع چربی کبد کمک می کند.

هم چنین مصرف آن سبب کاهش اشتها شده و برای چربی سوزی مفید است.

عظمایی یادآور شد: استفاده از سرکه بالزامیک در افرادی که کاهش اسید معده دارند بسیار مفید است و سبب جذب بهتر غذا، کلسیم و آهن می شود. هم چنین در افراد دارای اسید معده بالا و مبتلا به زخم و ریفلاکس معده توصیه نمی شود.

باشگاه خبرنگاران

t این چاشنی سالاد به سرعت شما را لاغر می کند!
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
فیلم برداری 4K از طبیعت با "توپ هوشمند"!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *