بازی پرندگان خشمگین در فضا؛ Angry Birds Space

t بازی پرندگان خشمگین در فضا؛ Angry Birds Space

 اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

Angry Birds Space -nojavanha

 مراقب باشید ! پرندگان خشمگین این بار بیش از حد عصبانی هستند! خوک های چاق و تنبل تخم مرغ ها را برداشته و به فضا سفر کرده اند اما باید بدانند که حتی در فضا هم از دست  پرنده خشمگین قرمز و دوستانش در امان نخواهند بود.

 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین یعنی پرندگان خشمگین در فضا (Angry Birds Space ) کاملا با نسخه های قبلی فرق می کند. یکی از تفاوت های اصلی این نسخه با نسخه های قبلی  این است که بازی در فضا و خارج از جو کره زمین اتفاق می افتد. بنابر این به دلیل کمتر بودن نیروی گرانشی زمین، شیوه پرتاب ها و خسارت ناشی از برخورد پرندگان خشمگین با اهداف هم فرق می کند.

از دیگر تفاوت های این نسخه با نسخه های قبلی پرندگان خشمگین، اضافه شدن تعدادی پرنده جدید فضایی به جمع پرندگان خشمگین است! از جمله پرنده مکعبی و پرنده خالدار که مخفی بوده و تنها با 3 ستاره شدن 3 بخش اول ظاهر خواهد شد.

نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین، دارای گرافیکی فوق العاده و طراحی های چشم گیری است. اثر جاذبه زمین بر برخورد ها و پرتاب ها بسیار بهتر نشان داده می شود. جلوه های صوتی بازی پیشرفت خوبی داشته است و از همه مهم تر تعداد مراحل آن زیاد تر شده است. بازی پرندگان خشمگین در فضا، دارای 600 مرحله اصلی + 50 مرحله مخفی می باشد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی 
ویندوز: XP ،Seven ،Vista
پردازنده: 1 گیگاهرتز
رم: 256 مگابایت
کارت گرافیک: 128 مگابایت
فضای دیسک: 80 مگابایت

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
پرندگان کاغذی

آموزش فعال سازی

  • بعد از نصب، بازی را اجرا نکنید. از پوشه Patch ، فایلexe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید و بر روی Patch کلیک کنید.
  • بازی را اجرا کنید. از سریال موجود در فایل Serial، برای فعال سازی استفاده کنید.

 برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

فرمت: exe

حجم: 32.8 MB

t بازی پرندگان خشمگین در فضا؛ Angry Birds Space
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *