با بمب های ویتامین ث آشنا شوید

t با بمب های ویتامین ث آشنا شوید

ویتامین ثهمه افراد با مرکباتی نظیر پرتقال و لیموهای زرد و سبز آشنا هستند و اکثریت قریب به اتفاق اشخاص از آن ها استفاده می کنند. اما همه با سایر اعضای خانواده مرکبات که می توانند بسیار مفید باشند، آشنایی چندانی ندارند. در ادامه با چند مورد از این مرکبات خوش عطر و مفید آشنا خواهید شد.

1- پاملو

به گزارش نشریه اینترنتی نوجوان ها به نقل از قدس آنلاین، پاملو بزرگترین عضو خانواده مرکبات است و ظاهری شبیه به گریپ فروت داشته و از آن شیرین تر است. گوشت این میوه قرمز خوش رنگی است که با مصرف آن می توان 600 برابر بیشتر از پرتقال ویتامین ث جذب کرد. 

2- پرتقال های خونی

این نوع پرتقال پیوندی از پرتقال معمولی شیرین تر و طعمی قوی تر دارد. رنگ خیره کننده این میوه آن را برای تزئین کیک و سالاد بسیار مناسب می‌کند. آنتوسیانین – رنگدانه هایی که باعث خوش رنگی این میوه می شوند – آنتی اکسیدانی بسیار قوی است که با سرطان و مشکلات قلبی مبارزه می کند.

3- کامکوات

این میوه بسیار خوش خوراک است. این جواهر کوچک طلایی رنگ در مناطق معتدل رشد می کند. این گونه از پرتقال به اندازه گوجه فرنگی مینیاتوری و ترش تر از پرتقال یافا است. بر خلاف سایر مرکبات پس از شست و شو می توانید این پرتقال را با پوست بخورید.

t با بمب های ویتامین ث آشنا شوید
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
معجزه آب پیاز برای از بین بردن جوش و لک پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *