بهترین مدرس آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

مدرس ایتلس
t بهترین مدرس آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های یک استاد خوب آیلتس

برای داوطلبان آیلتس یکی از دغدغه ها یافتن استاد آیلتس خوب و حرفه ای است. تا راهنمای آنها در مسیر یادگیری بوده که بتوانند در زمان مناسب به نتیجه دلخواهشان برسند. اما آیا میدانید یک استاد خوب آیلتس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در دسترس بودن رزومه استاد

خیلی از اساتید از ذکر پیشینه آموزشی خود و در دسترس قرار دادن رزومه شان به صورت آنلاین خودداری می‌کنند.  این کار می تواند یک پرچم قرمز محسوب شود. معمولا این اساتید شما را در هاله ای از ابهام نگه میدارند و انتظار دارند بدون دیدن رزومه ایشان، توانایی هایشان را بپذیرید. شفاف بودن یکی از ویژگی های یک مدرس آیلتس مجرب است . شفافیت  به این معنی است که استاد مورد نظر از ذکر سوابق خود نگرانی و ترسی ندارد.

حفظ برخورد حرفه‌ای همراه با احترام و صمیمیت

به دلیل تفاوت‌های فرهنگی ممکن است برخی افراد پرچم‌های قرمز را نادیده بگیرند. اما فراموش نکنید یک استاد حرفه‌ای در عین حفظ رابطه صمیمی با زبان آموز و ایجاد فضایی به دور از شرم و ناراحتی، می بایست به اصول خلاقی و حرفه‌ای نیز پایبند باشد و فضایی توام با صمیمیت و احترام را برای زبان آموز فراهم آورد.

آیتلس

آموزش تحت استاندارد جهانی

وقتی در یک کلاس خصوصی آیلتس و زیر نظر یک استاد مجرب شروع به یادگیری می‌کنید؛ نگران استفاده از روش های سنتی در تدریس نخواهید بود .زیرا از قبل رزومه و پیشینه استاد مورد نظر را مطالعه کرده و با او مصاحبه داشته اید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ترجمه دعای سال تحویل به انگلیسی+فیلم

راستگویی و پاسخگویی به سوالات شما

متاسفانه برخی از اساتید برای جلب زبان آموز از هر ابزاری استفاده می‌کنند .حتی ممکن است متوسل به دروغ هم شوند. مثلا تضمین نمره شما در 6 ماه یکی از دروغ های رایج در بازار آموزش آیلتس است. پس حتما قبل از انتخاب استاد مورد نظر، حداقل یک جلسه کلاس رزرو کنید تا بتوانید بیشتر با استاد مورد نظرتان آشنا شوید.

سوابق تدریس آیلتس

مسئله رایج این روزها در آموزش کشور این است که خیلی از افراد به صرف موفقیت در آزمون آیلتس به داوطلبان وعده دروغین می‌دهند و خود را استاد می‌نامند. فراموش نکنید صرف کسب نمره 7 آیلتس به این معنا نیست که فرد صلاحیت تدریس آیلتس را نیز دارد بلکه حوزه تدریس آیلتس خود تخصص و مهارت خود را می‌طلبد. پس دقت کنید که آیا استاد مورد نظرتان سوابق تدریس حرفه‌ای دارد و اینکه در حوزه تدریس آموزش دیده است یا خیر.

 

سریع ترین و مستقیم ترین راه برای یادگیری زبان جدید چیست؟

t بهترین مدرس آیلتس چه ویژگی هایی دارد؟
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *