بیایید با هم بنویسیم

t بیایید با هم بنویسیم

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

school.nojavanha (1)

دوستان فعالی که زبان انگلیسی مجازی سایت نوجوان ها را دنبال می کنند حتما می دانند که ما در حال یادگیری کلمات جدید و گاهی اوقات تمرین مکالمه های روزمره هستیم. امروز می خواهیم قدری به یکی دیگر از مهارت های زبانی برسیم. مطمئنا می دانید که چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن است. امروز می خواهیم با توجه به اطلاعات جلسه های قبل و اطلاعات جامع شما عزیزان رایتینگ بنویسیم. ما یک نمونه نوشتاری در این جا می گذاریم. از شما عزیزان می خواهیم این نمونه را بخوانید و خودتان با استفاده از اطلاعات گذشته و کلماتی که در کلاس یاد گرفته اید آن را ترجمه کنید.

school.nojavanha (3)

بیایید با هم نمونه زیر را بخوانیم:

When I was at secondary school, I went to all the lessons and did my homework, but I didn’t work very hard. So, when I took exams at 16, my results weren’t fantastic. I passed six, which was good, but I failed math. My worst result was physics- I got a grade E, which was terrible. After that, I went to a sixth form college where I worked hard and did well. I passed all my exams at 18 and went to university. That’s where I am now

ترجمۀ متن:

وقتی در مدرسه راهنمایی بودم، در همه کلاس ها شرکت می کردم و تکالیفم را انجام می دادم اما به سختی کار نمی کردم. به همین دلیل در 16 سالگی وقتی امتحان دادم، نتیجه چندان جالبی نگرفتم. کلاس ششم را گذراندم، که خوب بود اما درس ریاضی را افتادم.بدترین نمره ام مربوط به درس فیزیک بود که نمره ای گرفتم. بعد از آن به پیش دانشگاهی رفتم و به سختی درس خواندم و نتیجه خوبی گرفتم. در 18 سالگی تمام دروس را پاس کردم و وارد دانشگاه شدم. هم اکنون دانشجو هستم.

نکته: سیستم آموزشی انگلستان با سیستم آموزشی کشور ما قدری متفاوت است. به همین دلیل سعی کردیم در ترجمه تا آنجایی که می شود از معادل نزدیک تر به سیستم آموزشی خودمان استفاده کنیم.

t بیایید با هم بنویسیم
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
اولین ماشین عروس جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *