تبدیل فنجان‌های قهوه به آثار هنری

طراحی روی فنجان قهوه
t تبدیل فنجان‌های قهوه به آثار هنری

یک باریستای کره ای  به نام  « گنگ بین» که مالک کافه ای به نام C.THROUGH در شهر سئول است با طراحی روی قهوه، توانسته مشتری های زیادی را جذب کند.باریستای کره ای «کنگبین لی» این هنر را به چیزی فراتر از ایجاد گل و قلب روی فنجان ارتقا داده، او نقاشی هایی با جزئیات دقیق روی فنجان ها خلق می کند و آن ها را کرم آرت نامیده است. او در هنر منحصربفرد خود از قسمت کف آلود نوشیدنی به عنوان بوم خود برای خلق پرتره هایی از شخصیت های دیزنی، گل و حیوانات استفاده می کند.

بااین حال، خیره کننده ترین اثری که تا به حال ایجاد کرده، تابلوی شب پر ستاره ونگوک بوده است. لی در بازآفرینی این شاهکار هنری همه رنگ ها و چرخش های این نقاشی کلاسیک را به زیبایی نشان داده بدون اینکه مبهم و درهم شوند، طوری که به نظر می رسد این عکس ها را با فتوشاپ ایجاد کرده است. جالبترین چیز در مورد همه مراحل این است که مشابه نقاشی های معمولی است.

طراحی روی قهوه به شکل رنگی 

وی در این رابطه بیان داشته، کسانی که به تزئین لاته می پردازند عموما از دو رنگ استفاده می کنند: سیاه و سفید. اما من دوست داشتم تا این محدودیت را در هم شکسته و خلاقیت به خرج دهم.ابتکار رنگی او مقبول کاربران اینستاگرامی قرار گرفته به طوری که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ هزار فالوئر از سراسر دنیا دارد. شاید بتوان گفت که زیباترین هنرنمایی های وی را بازسازی «شب پرستاره» ون گوگ، «جیغ» ادوارد مونک یا «مونا لیزا» لئوناردو داوینچی تشکیل داده اند که با ظرافت و مهارت زیاد برای مشتری ها تهیه و عرضه می شوند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
هنرنمایی با اشیا (۱)

آثار فوق العاده لی را در این مطلب مشاهده می کنید.

طراحی روی قهوه طراحی روی قهوه

فنجان قهوه هنرمندانه (4) فنجان قهوه هنرمندانه (5) فنجان قهوه هنرمندانه (6) فنجان قهوه هنرمندانه (7) فنجان قهوه هنرمندانه (8) فنجان قهوه هنرمندانه (10) فنجان قهوه هنرمندانه (9) فنجان قهوه هنرمندانه (11) فنجان قهوه هنرمندانه (12) فنجان قهوه هنرمندانه (13) فنجان قهوه هنرمندانه (14)

آیا قهوه برای نوجوانان مضر است؟

فنجان قهوه هنرمندانه (15)

t تبدیل فنجان‌های قهوه به آثار هنری
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *