توصیه هایی برای تناسب روسری با چهره

تناسب روسری با چهره
t توصیه هایی برای تناسب روسری با چهره

روسری بخشی از لباس است  که چهره شما رو پوشش می دهد دقیقا مثل رنگ مو که مهم است، رنگ روسری هم مهم است و در زیبایی شما بسیار موثر هست. مخصوصا اگر رنگی که با چهره شما تناسب داشته باشد. بهترین گزینه برای افزایش زیبایی شما تناسب روسری با چهره است .

خانم هایی که رنگ پوست روشنی دارند بهتره که از روسری و شال هایی که رنگ خیلی روشن دارد استفاده نکنند. کرمی، لیمویی، آبی آسمانی و سبز روشن ازجمله رنگ روسری هایی هستند که به تنهایی بی روح هستند و وقتی با پوست روشن شما ترکیب بشوند جذابیت شما رو کم خواهند کرد. اما روسری نارنجی، زرشکی، قهوه ای و یشمی رو با خیال راحت سر کنید و زیبایی خودتون رو به رخ بکشید.

اما اگر خانم هایی با پوست تیره و برنزه دنبال روسری هستند که روی پوستشان بنشیند، هرگز سراغ تناژ کدر مثل دودی، بنفش تیره و قهوه ای نباید بروند چون این روسری ها سبب می شوند صورت شما بیش از اندازه تیره به نظر برسد.

تناسب روسری با چهره

تناسب روسری با چهره و موها

دقت کنین که روسری انتخابیتان با رنگ موهای شما هماهنگی داشته باشد و اگه چشم های رنگی دارید، روسری که با چشم های شما همرنگ باشه، هم به چهره و هم به چشمهایتان جلوه خواهد بخشید.

بیشتر خانم ها مشکی رو برای روسری انتخاب میکنند چون تصور میکنند با هر لباسی که دارند ست می شود و به صورت هم می آید. ولی این واقعا کار اشتباهی است . تصور کنین که روزانه زمانی را برای آرایش و زیباتر کردن خودتان میگذارید اما در نهایت روسری مشکی همیشگی را سر می کنید و این چهره شما رو تکراری میکند و حتی برای خودتان خسته کننده می شود.

تناسب روسری با چهره

اگر مدل صورت گردی دارید با تا زدن گوشه های روسری از دو طرف یعنی قسمتی که روی گونه های شما می افتد، صورت شما گردی خودش رو حفظ می کند. اما اگر مایلید کمی صورتان کشیده تر به نظر برسد دو سمت روسری رو تا نزنید. به این ترتیب روسری یا شال شما روی گونه هاتون رو پوشش می دهد و پیشانی و چانه ی شما کشیدگی رو ایجاد میکنند.

اگر مدل صورت شما به طور طبیعی کشیده و یا بدون گونه هستید اجازه ندهید روسری صورت شما رو پنهان کند چون باعث می شود صورتتان بیش از حد لاغر به نظر برسد .

روسری (1)

روسری هاتون رو میتونین با لوازم آرایشی، اکسسوری، لاک ناخن و کیف ست کنید. در مورد لوازم آرایش رژ گونه، رژ لب و سایه چشم مواردی هستند که زیبایی رو دو چندان میکنند و در صورتی که ست شود چشم نوازتر خواهند شد. البته بهتره روسری یا با رژ و یا با سایه ست شود چون در صورتی که روسری و سایه و رژگونه و رژلب همگی یک رنگ باشد، یکنواختی ایجاد می شود و خیلی زیبا به نظر نمی اید.

اگر روی روسری طرح گل، لوگوی برند یا حاشیه هست می توانیند رژ لبتون رو با اون طرح ها ست کنین. این طوری جذابتر می شود.اگر روسری طرح شلوغ مثلا گل های درشت و رنگارنگ داشت بهتره آرایش ملایم برای خودتان در نظر بگیرید. در غیر این صورت شلوغ و آشفته به نظر می رسد.

روسری خودتان رو کاملا مرتب کنید. گره و تای روسری باید تمام مدتی که روی سر شماست منظم باشد در غیر این صورت هر چقدر هم که روسری شما شیک و گران قیمت باشد، این شلختگی جذابیت شما رو میگیرد.

بستن روسری با طلق 

t توصیه هایی برای تناسب روسری با چهره
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
با مواد طبیعی لوسیون بسازید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *