جوایز عکاسی طنز حیات وحش ۲۰۲۳

جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023
t جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023

مسابقه عکاسی طنز حیات وحش، برندگان خود را اعلام کرد. در این مسابقه شرکت کنندگان می‌بایست تصاویر جالب و شگفت انگیزی از حیات وحش تهیه می‌کردند تا بتوانند برنده جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023 شوند. عکاسان زیادی و حرفه‌ای در این مسابقه شرکت کرده‌اند اما تنها تعداد محدودی از آن‌ها برنده جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023 هستند. در ادامه این برندگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب رقابت عکاسی کمدی حیات وحش را هم ببینید.

معرفی برندگان و جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023

در این بخش به شما خواهیم گفت که هرکدام از این تصاویر به چه دلیل برنده جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023 شدند.

گانگروی گیتاریست، برنده‌ی مقام اول این رقابت

تصویر این کانگروی جذاب که در مزرعه‌ای در استرلیا توسط جیسون مور شکار شده است، برنده‌ی مقام اول این مسابقه شد. این کانگرو که ژست نواختن گیتار را گرفته است از نظر کارشناسان این مسابقه بسیار جذاب و شگفت آور بود و به همین دلیل به عنوان مقام اول این مسابقه معرفی شد.

گانگروی گیتاریست

سمور بارلین در سنگاپور

«اوتر کوئک» (Otter Kwek)، برنده‌ی جایزه‌ی این عکس در مصاحبه‌ی خود گفته که این عکس را زمانی که این سمور برای گرفتن برگ می‌پرید از او گرفته و فرود آمدن او روی زمین این صحنه‌ی جذاب و زیبا را خلق کرده است. او نام عکس خود را سمور آبی بارلین گذاشت.

سمور بارلین در سنگاپور

مرغ ماهی خوار غوطه ور

این تصویر نیز به صورت غیر منتظره از یک مرغ ماهی خوار که در آب غوطه ور شده است گرفته شده. این تصویر نیز توانست جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023 را در دسته‌ی موجودات هوایی کسب کند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
انواع مدل های کاردستی جوجه تیغی با خلال دندان

مرغ ماهی خوار غوطه ور

دعوای پرندگان

این تصویر توسط یک عکاس جوان شکار شده که با نام « دعوا » برنده‌ی یکی از جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023 توسط مردم شد. داوران مسابقه گفته‌اند که این اولین بار است یک جوان به نام یاچک استانکیویچ برنده‌ی این جایزه می‌شود و این بسیار ارزشمند است.

دعوای پرندگان

میمون شیطون

عکاس دیگری با شکار این تصویر که در آن میمون درحال بو کشیدن دم خود است، توانست یکی از برندگان جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023 شود.

میمون شیطون

جغد با دقت

این تصویر که یک جغد خسته را نشان می‌دهد نیز برنده‌ی جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023 شد. در این تصویر جغد با دقت به دوردست‌ها خیره شده است که مورد تشویق داوران قرار گرفت.

جغد

گلوله برفی

از نظر داوران این مسابقه، این گلوله برفی سفید که یک پرنده است نیز بسیار جالب و شگفت انگیز بود. ژاک پولارد که این تصویر را شکار کرده است نام اثر خود را که یک پرنده‌ی سفید پف کرده است را «گلوله برفی» گذاشته است.

پرنده سفید

میمونی که تاکسی می‌خواست!

عکس این میمون نیز که به حالت گرفتن تاکسی دست خود را دراز کرده است مورد تحسین مردم و داوران این مسابقه قرار گرفت و عکاس آن توانست یکی از برندگان جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023 شود.

میمون

امیدواریم که با دیدن این عکس‌ها از این مسابقه لذت برده باشید. شاید در آینده نیز این مسابقه ادامه داشته باشد.

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب خنده‌دارترین عکس‌های حیات‌وحش را هم ببینید.

t جوایز عکاسی طنز حیات وحش 2023
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *