دستبند دکمه ای

t دستبند دکمه ای
t دستبند دکمه ای
دستبند دکمه ای

برای ساخت یک دستبند دکمه ای زیبا برای میهمانی‌ ها نیاز به صرف هزینه‌ های زیاد نیست. کافی است با بخش‌ های آموزشی ما همراه شوید، تا ساخت بهترین زیورآلات را با کم‌ترین هزینه یاد بگیرید.

وسایلی که نیاز دارید

مقداری زنجیر تزئینی ضخیم
تعدادی دکمه‌ی رنگی
مقداری حلقه‌های کوچک
یک قفل مخصوص دستبند

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

شروع کار

ابتدا دور مچ خود را با متر اندازه‌گیری کنید. سپس زنجیر را به اندازه‌ی دور مچ به علاوه‌ی سه‌سانت برش بزنید. این کار دو دلیل دارد:

1. زیبایی دستبند به آزاد بودن آن است.

2. هنگامی که دور زنجیر با دکمه‌ ها و مروارید ها پر می‌شود خواه یا ناخواه دستبند تا حدی به دست چسبیده خواهد شد. بنابراین اگر از ابتدا طول زنجیر را بلندتر در نظر بگیرید در پایان با مشکلات این‌چنینی مواجه نمی‌ شوید. به دو طرف زنجیر قفل مخصوص دستبند را متصل کنید. برای اتصال دکمه‌ ها به زنجیر از حلقه‌ های مخصوص استفاده کنید. این حلقه‌ها در خرازی‌ها موجود است.

هم‌چنین می‌توانید از سیم‌های نازک به عنوان حلقه‌ های اتصال استفاده کنید. به این ترتیب که سیم‌ها را با دم‌ باریک به قطعات کوچک برش بزنید. سپس با نوک دم‌ باریک سیم‌ها را به شکل حلقه خم کنید و از آن‌ها برای اتصال دکمه‌ها به زنجیر استفاده کنید. برای زیباتر شدن و جلوه‌ی بیشتر دستبند، با استفاده از حلقه‌ها، مرواریدهایی را نیز بین دکمه‌ها قرار دهید. از خلاقیت خود در جشن‌ها و مراسم لذت ببرید.

پایان کار و آماده شدن دستبند دکمه ای زیبا

در نهایت شما یک دستبند زیبا که ساخته ی دست خودتان است را در اختیار دارید. در نتیجه با ابزار ساده و کمی خلاقیت می توانید زیور آلات مورد علاقه ی خود را بسازید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مجسمه‌های ۳ بعدی روی دیوار

 

  • بستن شال به شکل کلاه

t دستبند دکمه ای
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *