دسترسی به فایلهای کامپیوتر از طریق موبایل

t دسترسی به فایلهای کامپیوتر از طریق موبایل

 

راه های زیادی برای به اشتراک گذاری اطلاعات (Share) بین وسایل مختلف وجود دارد. یکی از بهترین راهها از طریق وایرلس است که سرعت بالایی هم دارد. شاید شما نیاز داشته باشید تا فایلهایی رو از طریق کامپیوتر، لب تاب و یا حتی موبایل دوستتون تبادل کنید و اگر حجم اون فایلها زیاد باشه قطعا بلوتوث گزینه مناسبی نیست ! بهترین گزینه در این جور مواقع وایرلس است.

نرم افزار (2) برای این کار فقط کافیست برنامه Es File Explorer رو بر روی گوشی و یا دستگاه آندرویدی خود نصب کنید. این برنامه علاوه بر این که یک برنامه مدیریت فایل (File Manager) قوی است امکان اتصال به هر دستگاهی که به مودم شما وصل باشد را دارد. در واقع برای این که بتوانید به فایل های لب تاب و کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید هر ۲ دستگاه باید به یک شبکه متصل باشند. در پایین آموزش اتصال به لب تاب را از طریق این برنامه به شما آموزش می دهیم.

هنگامی که برنامه را اجرا کردید، در بالای برنامه آیکون Lan را انتخاب کنید (تصویر زیر شماره ۱)

 نرم افزار (1)

حال بر روی دکمه اسکن (Scan) کلیک کنید تا تمام دستگاه هایی که به شبکه شما متصل هستند را پیدا کنند. حال با کلیک بر روی دستگاه مورد نظر و وارد کردن یوزرنیم و پسورد آن وارد فایل های آن می شویم. البته فقط فایل هایی رو که شیر شدند رو شما می تونید ببینید و در صورت نیاز اونها رو کپی کنید.

بنابراین بوسیله این برنامه شما بدون اینکه نیاز به اتصال کابل داشته باشید می توانید فایل های حجیم رو بین دستگاه های مختلف جا به جا کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
روبات ها در طبیعت

 

t دسترسی به فایلهای کامپیوتر از طریق موبایل
امتیاز به این نوشته

‫4 نظر ارسال شده در “دسترسی به فایلهای کامپیوتر از طریق موبایل

  1. علیرضا :

    سلام دوست عزیز 
    من این کار رو انجام دادم و خیلی خوب بود ، ولی از وقتی ویندوزم رو عوض کردم دیگه وقتی saerch میکنم سرور کامپیوتر منو نمیشناسه ! آیا تنظیم خاصی توی کامپیوتر لازم داره ؟

  2. nojavanha.com :

    کاربر گرامی “علیرضا”
    منظور، یوزر نیم و پسورد سیستم مورد نظر شماست نه مودم.
    نشریه اینترنتی نوجوان ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *