دوستی حیوانات با عکاس

دوستی با حیوانات
t دوستی حیوانات با عکاس

عکاسی که حیوانات او را دوست دارند 

حس اعتمادی که حیوانات به ما می‌دهند و درک عمیق ما از احساسات دوست داشتن نسبت به آن‌ها بسیار واقعی است. ایندوستی حیوانات و پیوند بینابینی انسان و حیوان فراتر از بر آوردن نیازهاست و حسی بسیار حیرت انگیز است، حتی روابطی دوستانه که در باغ وحش‌ها اتفاق می‌افتد، بسیار دوستانه‌تر از رابطه‌ی انسان با حیوانات خانگی است.این محبت عکاسی از حیوانات را بسیار شیرین می کند . 

گوران آناستاسوسکی از سال ۲۰۰۶ در زمینه‌ی عکاسی حیوانات فعالیت می‌کند. او که در باغ وحشی در کشور مقدونیه کار می‌کند، علاوه بر این که از حیوانات عکاسی می‌کند، دوستی جالبی نیز با حیوانات وحشی این باغ وحش برقرار کرده است.

بزرگ‌ترین حیوان این باغ وحش زرافه‌ها هستند که اتفاقا بسیار این عکاس را دوست دارند و هر جا او را دنبال می‌کنند و مثل یک سگ خانگی او را لیس می‌زنند و به او ابراز محبت می‌کنند. این رفتار دوستانه‌ی زرافه‌ها باعث شده تا وی فرصتی به دست بیاورد و این محبت را به تصویر بکشد.

رضایتی که در چهره اوست نشان می‌دهد که چقدر حیوانات را دوست دارد. شاید تا به حال کسی این چنین با زرافه‌ها رفیق نشده باشد که او توانسته است این رابطه‌ی عاطفی را ایجاد کندو با این عاطفه به راحتی عکاسی از حیوانات را انجام دهد . 

 

t دوستی حیوانات با عکاس
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تصاویری از حال و هوای ماه رمضان در جهان اسلام

‫1 نظر ارسال شده در “دوستی حیوانات با عکاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *