راه های غیر معمول برای رنگ کردن موها

رنگ مو
t راه های غیر معمول برای رنگ کردن موها

برای تنوع روحیه همان طور که در بخش قبل نیز ذکر شد مناسب ترین گزینه رنگ کردن موها است. اما باید به این نکته توجه کرد که استفاده از مواد شیمیایی برای ریشه موها به ویژه در سنین پایین خطرناک است و در بسیاری از موارد باعث ریزش موها یا سفید شدن زود هنگام آن ها خواهد شد. پس آموزش ها را دنبال کنید و اصلا نگران آسیب رسیدن به ریشه ی موهایتان نباشید.

لیمو و آهک برای رنگ کردن موها

رنگ کردن موها

برای رسیدن مو به پایه بلوند و روشن (بور) می توانید از این مخلوط استفاده کنید. برای این کار مقداری آب لیموی تازه و مقدار ۱ قاشق غذا خوری آهک را در نصف فنجان آب حل کنید.

برای آغشته کردن موها عجله نکنید ابتدا ۲ سانت مانده به ریشه مو را با این مخلوط آغشته کنید و ۳۰ دقیقه بعد ریشه موها را با این مواد آغشته کنید. این کار به جهت این است که ریشه موها زودتر ازطول مو معمولا رنگ می گیرد.

lsd[vh

پس از آن موها را با کلاه پلاستیکی پوشانده و ۲۰ دقیقه ی دیگر صبر کنید و پس از آن موها را بشویید. این کار را چند بار در طول هفته انجام دهید تا به پایه مطلوب و روشنی که رضایت بخش شماست برسید.

برگ های حنا برای رنگ کردن موها

t راه های غیر معمول برای رنگ کردن موها

 

استفاده از برگ های حنا از زمان های قدیم بین مردم مرسوم بوده و یکی از رایج ترین شیوه های رنگ آمیزی طبیعی و زیبا است. برای استفاده از این گیاه مقداری پودر حنا را در نصف فنجان آب مخلوط کنید. چند قطره آب لیمو به آن اضافه کنید و این مخلوط را حدود ۲ ساعت در مکان گرمی قرار دهید. سپس با دست یا با برس رنگ مو این مایع خمیری را به تمام نقاط موها بمالید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گل مو

روی موها را با کلاه پلاستیکی بپوشانید. حدود ۲ ساعت بعد موها را بشویید و از رنگ زیبای آن لذت ببرید. اگر چنانچه مایل باشید به مخلوط حنا مقداری پودر قهوه و پودر مورد را هم می توانید اضافه کنید. با این کار رنگ حنایی تیره تری به موهایتان خواهید داد.

گل های بابونه 

t راه های غیر معمول برای رنگ کردن موها

برای داشتن موهای بلوند درخشان، مقداری از گل های بابونه و ۲ کیسه چای بابونه به اضافه ی ۲ قاشق سرکه ی سفید را با یک فنجان آب مخلوط کنید و اجازه دهید حدود ۳۰ دقیقه بجوشد. پس از سرد شدن موهایتان را به این محلول آغشته کنید.

این کار را در طول هفته چند بار انجام دهید تا نتیجه مطلوب تری داشته باشد. از موهای خود لذت ببرید.

 
 

 

t راه های غیر معمول برای رنگ کردن موها
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *