سایت من (check box)

t سایت من (check box)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

تمام افرادی که با سایت های  متفاوت سر و کار دارند و با فر م ها نیز کار می کنند می دانند که در این فرم ها بعضی از گزینه ها قابل انتخاب است. به عبارتی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند از بین چندین گزینه  که موجود است گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کند. بنابراین باید یک ابزار یا فرمان برای این کار وجود داشته باشد که این عمل را می توانید با فرمی به نام check box بر طرف کنیم که این خود به تنظیماتی نیز نیاز دارد. این فرم باعث می شود  کاربر از بین گزینه های زیادی که در سایت قرار دارد تعدادی و یا فقط یکی از آن ها را انتخاب کند. به طور مثال هر گاه که لیستی وجود داشته باشد که میزان تحصیلات شما را بخواهد می توانید از این فرم استفاده کرده تا کاربر بتواند میزان تحصیلات خود را انتخاب کند.

برای ایجاد  این فرم کافی است از منوی insert  گزینه form  و پس از آن گزینه check box را انتخاب کنیم. پس از آن پنجره ای ظاهر می شود که گزینه های زیر در آن قرار دارد و می توانیم تنظیمات آن ها  را انجام دهیم.

check box-nojavanha (1)

1- General: برای تنظیم معمولی مانند اسم و مقدار فرم ایجاد شده استفاده می شود و همچنین می توانیم تعیین کنیم که به طور پیش فرض انتخاب باشد یا خیر که گزینه check به معنای انتخاب و گزینه uncheck به معنای این است که انتخاب نباشد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بچه دایناسورهای ربات

check box-nojavanha (2)

2- Style sheet: در این قسمت می توانیم تنظیماتی مربوط به قسمت برنامه نویسی این فرم را انجام دهیم که مشخص می کند در برنامه با چه نامی صدا زده شود.

 check box-nojavanha (3)

3- Language: می توانیم زبان مورد نظر را برای نوشتن در حالت اجرا در این فرم در سایت تعریف کنیم.

check box-nojavanha (4)

4- Evevt: در این قسمت می توانیم تعیین کنیم که این فرم چگونه فعال شود. به عبارتی مشخص می کنیم با استفاده از ماوس تیک بخورد یا کیبورد.

 check box-nojavanha (5)

 check box-nojavanha (6)

 

 

 

 

t سایت من (check box)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *