سایت من (image field)

(image field
t سایت من (image field)

image field چیست ؟ تمام افرادی که به نوعی یا با سایت کار می کنند و یا خود یکی از طراحان آن هستند فرم برایشان از اهمیت خاصی بر خوردار است زیرا با آن می توانند یک سری از کارها را انجام دهند که در بقیه موارد امکان پذیر نیست. به طور مثال اگر شما طراح یک سایت باشید این مورد برای شما مهم است که صفحه ای برای ورود اطلاعات کاربران خود داشته باشید که اگر هر موقع در سایت شما نیاز به ثبت نام برای چیزی باشد صفحه آن آماده باشد.

واردکردن عکس

در صفحات اینترنتی که وارد می شوید می بینید که در بعضی از آن ها جا برای وارد کردن عکس خود به سایت را نیز دارید که این خود نیز به با لا بردن کارایی و زیبایی سایت شما می افزاید. حال باید ببینیم یک طراح چگونه باید از این فرم ها استفاده کند تا کار درست را برای کاربر و خود انجام داده باشد. فرم های زیادی را تا به حال شناختید. در این قسمت قرار است با image field آشنا شوید که مکانی است برای بار گذاری عکس کاربر. برای این منظور می توانید از گزینه image  نیز استفاده کنید اما دیگر این امکان را به کاربر نداده اید و فقط می توانید خود، عکس مورد نظر را انتخاب کنید.

image field-nojavanha (1)

برای این منظور از منوی insert   گزینه  form و پس از آن image field را انتخاب می کنیم. در پنجره باز شده باید عکس را انتخاب کنیم و یا این که به جای آن یک آواتار یا شکلک قرار دهید تا کاربر بداند که این مکان  عکس اوست.

image field-nojavanha (2)

سپس با زدن دکمه تایید، پنجره دیگری باز می شود که برای ما مشخص می کند که نام فیلدی که در حال استفاده از آن هستیم در سایت و همچنین در قسمت برنامه نویسی چه باشد. همچنین پس از مشخص کردن آن می توانیم در طول کار با برنامه مشخص کنیم که عکس یک اندازه خاص داشته باشد و از آن بزرگ تر نباشد  تا زمانی که کاربر نیز می خواهد عکس خود را در سیستم قرار دهد نتواند فضای زیادی را بگیرد.

image field-nojavanha (3)
image field-nojavanha (4)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

t سایت من (image field)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
Bionic arm یا دست رباتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *