شکل پاها چه چیزی درباره شخصیت شما می گوید!

t شکل پاها چه چیزی درباره شخصیت شما می گوید!

مدل پاهای شما خیلی چیزها می تواند درباره شما بگوید حتی بیش تر از آن چه فکرش را می کنید.

پای مصری

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-5همه انگشت ها از انگشت شست گرفته تا انگشت کوچک یک خط مسقیم را تشکیل می دهند و هر انگشت از انگشت قبلی کوتاه تر است. معمولا پاهای افراد مرموز و تنها و کسانی که دچار نوسانات خلقی هستند به این شکل می باشد.

پای رومی

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-6این مدل پا رایج ترین مدل است و کسانی که پاهای این فرمی دارند اجتماعی و دوستانه هستند.

پای دهقانی

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-7وقتی همه انگشت ها به یک اندازه بلند باشند پا به شکل مربعی در می آید. کسانی که دارای این فرم پا هستند انسان هایی آرام، معقول و کاربردی هستند. به طور کلی به این افراد می توان تکیه کرد چون به قولی که می دهند عمل می کنند.

پای یونانی

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-8در این مدل پا انگشت دوم بلندتر از انگشت های دیگر است. کسانی که دارای پاهای این فرمی هستند انسانهایی هنرمند، احساساتی و علاقمند به رهبری هستند. این مدل پا معمولا در ورزشکاران زیاد است.

انگشت کوچک بدون حرکت

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-9اگر انگشت کوچک پا را فقط با کمک دست هایتان بتوانید حرکت دهید دارای این مدل پا هستید. بنابراین شما دارای یک زندگی آرام، منظم و قابل پیش بینی هستید. کسانی که دارای این مدل پا هستند انسان های محافظه کار و بسیار سخت کوشی هستند.

انگشت کوچک متحرک

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-1دارندگان این مدل پا کاملا با نمونه قبلی متفاوت هستند. این گونه افراد آسان گیر، ماجراجو و به دنبال تغییر هستند. آن ها آرام نمی نشینند و با انجام دادن کارهای هیجان انگیز شاد می شوند.

انگشت کوچک بسیار کوتاه

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-2دارندگان این مدل پا معمولا ترجیح می دهند با عقاید عموم مخالفت کنند و همه کارها را به سبک و سیاق خودشان انجام دهند.

انگشت سوم کج

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-3کسانی که دارای این مدل پا هستند ترجیح می دهند برای کارهایشان از قبل برنامه ریزی کنند. آن ها بسیار سازمان یافته هستند و همه چیز را تحت کنترل خود دارند.

فاصله بین انگشت دوم و سوم

%d8%b4%da%a9%d9%84-%d9%be%d8%a7-4دارندگان این مدل پاها به آسانی قادر هستند که منطق و احساس را از هم متمایز سازند. آن ها می توانند بهترین دیپلمات، بازرگان و تحلیلگران باشند.

برترین ها

t شکل پاها چه چیزی درباره شخصیت شما می گوید!
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
تأثیر طولانی‌مدت هر نیم ساعت کسر خواب روزانه بر وزن بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *