لوازم التحریرهای باحال و خلاقانه

لوازم التحریر
t لوازم التحریرهای باحال و خلاقانه

لوازم التحریر از وسایل محبوب همه افراد است. آنها از سنین کودکی تا بزرگسالی با ما همراه اند. احتمالا هیچ کس در جهان نیست که از لوازم تحریر خوشش نیاید مخصوصا اگر از مدل خلاقانه و جالب آن باشد.

لوازم التحریر را می توان بر اساس کاربری و نیز برند آن تفکیک کرد. معمولا هر برندی در زمینه تولید بخشی از لوازم تحریر نامی است. از برندهای معروف لوازم تحریر که حتما همه ما با یکی از آنها سر و کار داشته ایم می توانیم به فابرکستل، بنتر و اونر اشاره کنیم.

در کنار لوازم التحریرهای خارجی، خوشبختانه لوازم التحریر باکیفیت ایرانی هم تولید می شود. از برندهای خوب لوازم تحریر ایرانی می توان پاپکو، کیان و آزاده را نام برد. تنوع و کیفیت این برندهای داخلی هم‌ردیف برندهای خارجی است.

لوازم التحریر

روز جهانی لوازم التحریر

نمی شود چنین وسایل محبوبی روزی جهانی برای خودشان نداشته باشند. 25 آوریل روز جهانی لوازم التحریر است. در این روز می توانیم لوازم التحریرهای بامزه و جالب به دوستانمان هدیه بدهیم.

لوازم تحریر مورد نیاز ما چیست؟

هر دانش آموز برای درس خواندن نیاز به کوله پشتی و جامدادی، دفتر و دفترچه یادداشت، خودکار و غلط گیر، مداد نوکی و پاک کن دارد. اگر جزو آن دسته از دانش آموزانی باشی که همیشه و در همه زمینه ها مجهزند حتما لیست لوازم التحریرت گسترده تر است. منگنه، چسب، قیچی و لوازم رسم از دیگر لوازمی است که می توانی همراه خودت به مدرسه ببری.

لوازم التحریر

ملاک اصلی انتخاب لوازم التحریر خوب

لوازم التحریر خوب چه ویژگی ای دارد؟ شاید فکر کنی همین که زیبا و جذاب باشد کافی است. اما برخی از لوازم تحریرها در عین جذاب و بامزه بودن کاربرد ندارند و یا استفاده از آنها دشوار است. مثلا شاید دفترچه های یادداشت کوچک پنج سانتی را دیده باشی که جلدهایی جذاب دارند و سیمی شده اند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
جهان مینیاتوری

در نگاه اول هیچ کس نیست که بگوید این دفترچه ها را نمی خواهد اما واقعیت این است دفترچه ای در این ابعاد کاربردی ندارد. بنابراین هنگام خرید لوازم التحریر باید حواسمان را جمع کنیم تا مجذوب طرح و رنگ و شکل و شمایل نشویم و لوازمی را انتخاب کنیم که کاربرد دارند.

لوازم التحریر

لوازم التحریرهای باحال و خلاقانه

با این همیشه تماشای لوازم تحریرهای بامزه و متفاوت جذاب است. چه این لوازم کاربردی باشند و چه نباشند. پس با هم نگاهی می اندازیم به برخی از این لوازم التحریرهای شگفت انگیز.

 

t لوازم التحریرهای باحال و خلاقانه
3/5 - (1 امتیاز)

‫7 نظر ارسال شده در “لوازم التحریرهای باحال و خلاقانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *