مسابقه محرم ۱۴۰۰ با جوایز ارزنده

مسابقه محرم
t مسابقه محرم 1400 با جوایز ارزنده

مسابقه محرم 1400 برای افزایش دانش و اطلاعات نوجوانان نسبت به واقعه عاشورا و اتفاقات آن طراحی شده است . در روزهای سختی که بیماری کرونا همه دنیا را درگیر کرده است . اجتماعات و عزارداری های ملیونی مردم نیز محدود شده است. باید برای تکریم و بزرگداشت نهضت حسینی راه های دیگر یپیدا کرد. خواندن کتاب های مفید در باره قیام عاشورا،استفاده از فضای مجازی و بهره بردن از اطلاعات عالمان و دانشمندان و … می تواند راه خوبی برای این ماه محرم باشد.

نوجوانان می توانند با افزایش اگاهی خود و انتقال به خانواده ها سهم مهمی در شناخت واقعی قیام امام حسین داشته باشند به ویژه که ماه محرم امسال باید با حفظ کامل نکات بهداشتی و مواظبت از سلامت خود و والدین، باید عزاداری را نیز به شیوه ای متفاوت برگزار کرد.

شما برای شرکت در این مسابقه کافیست بر روی (دریافت سوالات مسابقه محرم ) کلیک کنید تا فرم مسابقه وسوالات را دریافت کنید. لطفا نام ، نام خانودگی وسطح تحصیلات خود را بنویسید . بعد از آن که به سوالات نیز پاسخ دادید حتما دکمه ارایه را کلیک کنید. لطفا دوستانتان را نیز به مسابقه دعوت نمایید .

زمان مهلت پاسخ به مسابقه : با توجه به استقبال خوب نوجوانان عزیز تا روز پنج شنبه 4 شهریور ماه تمدید شد.

انشالله به 6 نفر از شرکت کننندگان در مسابقه محرم 1400 که پاسخ هایی صحیح داده باشند،هدیه تعلق می گیرد. به هر کدام از این افرادکارت هدیه 50 هزارتومانی  اهدا می گردد.

t مسابقه محرم 1400 با جوایز ارزنده
3.8/5 - (13 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
فراخوان مسابقه‌ی «درس‌خواندن آنلاین به شیوه‌ی من»

‫2 نظر ارسال شده در “مسابقه محرم ۱۴۰۰ با جوایز ارزنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *