۱۰ مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند!

مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند
t 10 مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند!

آیا می‌دانستید در جهان مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند، وجود دارند؟ اگر شما هم کنجکاو هستید که این مکان‌ها را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم.

مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند را ببینید

در این مطلب قصد داریم که 11 مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند را به شما نشان دهیم. زیبایی و شکوه این مکان‌ها ما را به یاد انیمیشن‌های دیزنی می‌اندازند. در ادامه 10 مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند را خواهیم دید.

1: موانا: ساموآ

مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند-موانا: ساموآ

پنجاه و ششمین انیمیشن بلند دیزنی داستان موانا، دختر نوجوانی را روایت می کند که برای نجات جزیره پلینزی و مردم خود به ماجراجویی می پردازد. داستان فیلم حدود 2000 سال پیش در جزیره خیالی Motunui می گذرد، اما سازندگان فیلم تمام تلاش خود را کردند تا اطمینان حاصل کنند که جزئیات و جنبه های بصری فیلم تا حد امکان به اقیانوس آرام جنوبی صدق می کند.

کارگردانان جان ماسکر و ران کلمنتز برای انجام تحقیقات به چندین جزیره سفر کردند، در درجه اول فیجی، تونگا و ساموآ، که دومی الهام‌بخش اصلی موتونوی بود. در تصویر بالا مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند را مشاهده می‌کنید که همان داستان موانا است.

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب تبدیل حیوانات دیزنی به انسان را هم ببینید.

2: هرکول: یونان

هرکول: یونان

در حالی که انیمیشن هرکول به طور گسترده ای از مکان‌های واقعی دور است، بسیاری از لوکیشن های فیلم به جزایر واقعی مدیترانه و معماری کلاسیک ادای احترام می کنند. به عنوان مثال، جزیره فیل بر اساس جزیره رودس است که یک مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند می‌باشد،

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چند نمونه جمله سازی با کلمه می ایستد برای کلاس اول

همانطور که مشاهده می‌کنید ویرانه‌های کلوسوس رودز در برخی عکس‌ها دیده می‌شود. و علاقه مندان به معماری متوجه گره های مختلف سازه های کلاسیک یونانی، مانند تئاتر باستانی اپیداوروس، آکروپولیس، و معبد زئوس (تصویر بالا) خواهند شد. این مکان نیز از جمله مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند می‌باشد.

3: پری دریایی کوچک: Château de Chillon، دریاچه ژنو، سوئیس

پری دریایی کوچک: Château de Chillon، دریاچه ژنو، سوئیس

قلعه زیبای شاهزاده اریک در انیمیشن پری دریایی کوچک از دریاچه ژنو سوئیس الهام گرفته شده است. این قلعه از عصر برنز به عنوان قلعه، زرادخانه، زندان و محل سکونت تعداد زیادی مورد استفاده بوده است. لرد بایرون در شعر 1816 خود “زندانی چیلون” این قلعه را رمانتیک کرد و تا به امروز یک مقصد تاریخی محبوب باقی مانده است.

4: مولان: شهر ممنوعه، پکن

مولان: شهر ممنوعه، پکن

شهر امپراتوری در مولان به عنوان خانه امپراتور چین شناخته می‌شود و محل شکست قهرمانان (هشدار خرابکار!) از رهبر هون ها است. کاخ و دروازه‌های شهر با الگوبرداری از شهر ممنوعه در پکن ساخته شده‌اند. امپراتوران چین از سال 1420 تا 1912 در این مجموعه تحت حفاظت یونسکو زندگی می کردند. این مکان که یک مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند است، اکنون موزه ای برای هنر و آثار باستانی است.

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب اولین پوسترهای والت دیزنی را هم ببینید.

5: در جستجوی نمو: بندر سیدنی، استرالیا

در جستجوی نمو: بندر سیدنی، استرالیا

پیدا کردن نمو ما را قبل از ظهور درست در مقابل خط افق دیدنی سیدنی، به یک تور زیر آب از دیواره مرجانی بزرگ و جریان شرق استرالیا می برد. در حالی که صحنه های غوطه ور بیشتر باورپذیر هستند تا واقع گرایانه (هنرمندان برای الهام گرفتن به غواصی در هاوایی رفتند، نه استرالیا)، تصویر دقیق بندر سیدنی یک مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند می‌باشد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
نقاشی هایی از جنس خط خطی

6: شجاع: قلعه ایلین دونان، ارتفاعات اسکاتلند

شجاع: قلعه ایلین دونان، ارتفاعات اسکاتلند

تیم طراحی دیزنی برای فیلم اخیرش Brave، در مورد شاهزاده سرقرمز سرکش مریدا که می‌خواهد قید سنت را بشکند، از گلنز و ارتفاعات اسکاتلند بازدید کردند. آنها از قلعه اورکوهارت در ساحل دریاچه نس و بروش دان کارلووی در جزیره لوئیس الهام گرفتند، اما قسمت اعظم طراحی – فضای داخلی وسیع و غنی قلعه دان بروش مریدا – از قلعه ایلئن دونان قرن سیزدهمی در قرن سیزدهم گرفته شده است.

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب تابلوهای نقاشی از شخصیت های والت دیزنی را هم ببینید.

7: بالا: آنجل فالز، ونزوئلا

بالا: آنجل فالز، ونزوئلا

کارگردان ارشد پیت داکتر به همراه تیمی از خلاقان پیکسار به تپوی (کوه های رومیزی) ونزوئلا سفر کرد تا برای دنیای گمشده بهشت فالز الهام بگیرد. سفر آنها با سفر به آنجل فالز، بلندترین آبشار جهان، به اوج رسید،

8: علاءالدین: تاج محل، آگرا، هند

علاءالدین: تاج محل، آگرا، هند

در حالی که آگرابا – شهری پر رمز و راز و افسون – قرار است در نزدیکی رودخانه اردن واقع شود، کاخ سلطان در مرکز علاءالدین بیش از یک شباهت گذرا به تاج محل در آگرا، هند دارد. خود تاج محل در واقع یک قصر نیست، بلکه مقبره ای برای همسر سلطان است – که منطقی است، زیرا سلطان اگرابا در فیلم خودش یک بیوه است، در حالی که یاسمین، قهرمان فیلم، قصر را نوعی قصر می داند.

9: زیبای خفته: قلعه نویشوانشتاین، آلمان

زیبای خفته: قلعه نویشوانشتاین، آلمان

یکی از معروف‌ترین مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند، هم در فیلم 1959 و هم در خود دیزنی لند، الهام‌بخش قلعه زیبای خفته بود. او با الهام از رنگ های روشن و محیط باشکوه قلعه افسانه ای را در قلب دیزنی لند خلق کرد.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ترانه اردو همراه با متن و موسیقی

10: ماشین ها: U-Drop Inn، Shamrock، تگزاس

ماشین ها: U-Drop Inn، Shamrock، تگزاس

در فیلم «ماشین‌ها» محصول 2006، شهر خیالی رادیاتور اسپرینگز در امتداد مسیر 66 یک توقفگاه نادیده گرفته شده است. یکی از اتصالات واضح به آن بزرگراه معروف، خانه هنر بدن رامون است که بر اساس مسافرخانه U-Drop،اخته شده. این مکان یک ایستگاه استراحت است و یک مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند به شمار می‌رود .

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب پارک دیزنی به شکل جنگ ستارگان را هم ببینید.

کلام آخر

در این مطلب مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند را به شما نشان دادیم. آیا از دیدن این مکان‌ها شگفت زده شدید؟ به نظر من که این مکان‌ها شاهکارهای عجیب و باشکوهی از فیلم‌های دیزنی هستند.

منبع

t 10 مکان واقعی که از فیلم های دیزنی الهام گرفته اند!
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *