بازی مدیریت مزرعه Farm Frenzy 3

بازی مدیریت مزرعه
t بازی مدیریت مزرعه Farm Frenzy 3

 

همان گونه که بسیاری از گیمر ها آشنایی دارند سری بازی مدیریت مزرعه ( Farm Frenzy ) یکی از محبوب ترین و جذاب ترین بازی ها در سبک مزرعه داری البته با حجمی کم بوده که در طی چندین سال طرفداران بسیاری را برای خود جمع آوری کرده است. پس از چندین ماه انتظار بالاخره نسخه ی جدید از سری سوم این بازی با عنوان Farm Frenzy 3 عرضه و همانند نسخ پیش با استقبال خوبی روبرو شد. در ورژن جدید این بازی باری دیگر به شخصیت اصلی ( Scarlett ) کمک می کنید تا لیاقت خود را در مزرعه داری به بهترین شکل نشان دهد. تغییرات بسیاری در نسخه جدید اعمال شده که در پاراگراف بعدی به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. گرافیک بازی نیز تا حد قابل قبولی بهبود یافته بدون اینکه حجم آن افزایش پیدا کند.

از جمله این تغییرات آیتم های متفاوت، حیوانات جدید، مغازه ها و فروشگاه های نو و هم چنین سیستم حمل و نقل می باشند. علاوه بر این در شکل و شمایل حیوانات نیز تحولی ایجاد و تعداد مراحل بازی نیز افزایش داده شده است.

بازی مدیریت مزرعه Farm Frenzy 3
نحوه انجام بازی مدیریت مزرعه Farm Frenzy 3

برای انجام این بازی در اکثر مواقع نیاز به استفاده از ماوس خود خواهید داشت و می بایست با انتخاب اشیاء و قرار دادن آن ها در مکان درست، به مدیریت مزرعه بپردازید.

کلیه میانبرهای مربوط به این بازی بر روی صفحه دسکتاپ و منوی استارت شما قرار خواهد گرفت.برای لغو نصب این بازی، می بایست به Control Panel قسمت  Programs and Features  مراجعه کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
10 نوجوان بازیگر سینمای هالیوود وسرنوشت آن ها

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

حجم فایل: 10.57 MB

t بازی مدیریت مزرعه Farm Frenzy 3
4.5/5 - (2 امتیاز)

‫4 نظر ارسال شده در “بازی مدیریت مزرعه Farm Frenzy 3

  1. abolfazl :

    سلام من این بازیو قبلا دانلود کردم ولی زمان داشت یعنی بعد ۵ ساعت قفل می شد و می گفت باید بازیو بخری میخواستم ببینم ما اگر مجانی دانلود کنیم مشل داره

  2. آرمان نجفی :

    سلام من این بازی رو مدتی قبل داشتم خیلی جالب است از این بازی های مدیریتی باز هم هست به نام { FARM UP } که حتی معادن سنگ هم دارد و سریع تر می توان پول در آورد اگر لطف کنید بازی رو برای دانلود روی سایت قرار دهید .
    با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *