نرم افزار EXPRESS TALK

t نرم افزار EXPRESS TALK

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

نرم افزار EXPRESS TALKآیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که از طریق سیستم کامپیوتر خود پاسخ گوی تلفن منزل یا محل کار خود باشید؟ بعضی از افراد حتی شاید این موضوع را ندانند که با استفاده از نصب یک نرم افزار ساده قادر خواهند بود به راحتی از طریق سیستم کامپیوتری خود جواب تلفن را نیز بدهند و از پشت سیستم نیز تکان نخورند.

این دقیقا همان امکانی است که برای اپراتورهای 118 وجود دارد که به راحتی همزمان تلفن را پاسخ داده و به دنبال اسمی که شما می گویید نیز در سیستم خود می گردند. نرم افزار قوی که اخیرا برای این موضوع زیاد استفاده شده است نرم افزار EXPRESS TALK می باشد که هم بسیار کار کردن با آن راحت است و هم امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

Express Talk نرم افزار بسیار کوچک و در عین حال قدرتمندی از سری محصولات کمپانی NCH Swift Sound می باشد که محصولات متعدد و متنوعی در این باره دارد. این محصول جالب سیستم شما را به یک تلفن قدرتمند با امکانات کامل و نامحدود مبدل می سازد که به آسانی می توانید با استفاده از رایانه به تمامی افرادی که تلفن آن ها را دارید تماس بگیرید یا از طریق اینترنت با تمامی سیستم هایی که این نرم افزار را به صورت نصبی دارند در سرتاسر دنیا تماس رایگان بگیرید و با کیفیت عالی صحبت کنید!

نرم افزار EXPRESS TALK (1)

این نرم افزار به دو صورت مقدماتی و پیشرفته وجود دارد که اگر کسی بخواهد از امکانات کامل آن استفاده کند حتما باید نسخه پیشرفته آن را نصب کند که این نسخه دارای امکانات و مزایایی به شرح زیر می باشد:

– برقرای تماس تلفنی بین دو سیستم و یا سیستم  به تلفن

– بر قرای تماس همزمان با 9 کاربر از طریق سیستم CALL WAIT

– امکان اتصال هدست و مایکروفون برای ارتباط صوتی

– دارای دفترچه تلفن

– ایجاد کنفرانس بین چندین تماس

– پخش موزیک به صورت پس زمینه برای هنگام انتظار

 نرم افزار EXPRESS TALK (2)

t نرم افزار EXPRESS TALK
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ترفندهای کلیدی در پاورپوینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *