هنر طراحی روی ناخن ها (توپ های رنگی)

t هنر طراحی روی ناخن ها (توپ های رنگی)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

وسایل لازم 

لاک در رنگ های متفاوت

قلم مو

چسب نواری

شیوه ساخت 

دو نکته: اول، به دلیل حساسیت ناخن ها بهتر است از لاک های مرغوب استفاده کنید تا در دراز مدت دچار آسیب و شکنندگی نشوند. دوم، بهتر است فواصلی را برای استفاده از لاک ناخن در نظر بگیرید چون بودن یک لایه در درازمدت بر روی ناخن ها ممکن است باعث آسیب به بافت سطحی آن ها شود.

برای شروع پیشنهاد می کنیم در مراحل اولیه کار، برای این که در هنگام طراحی نگران پخش شدن رنگ های مختلف بر کناره ناخن ها نباشید بهتر است، با مقداری چسب نواری شیشه ای اطراف ناخن ها را محدود کنید و مراحل بعدی را اجرا کنید.

برای هر طرحی بهتر است ابتدا زمینه ای در نظر بگیرید که نقش مورد نظر بهتر جلوه خود را نشان دهد. برای آن نقش، ما زمینه آبی را در نظر گرفتیم. پس برای شروع ناخن ها را مرتب با رنگ آبی بپوشانید و صبر کنید تا رنگ لاک خشک شود.

برای شروع طرح از رنگ مکمل قرمز استفاده کنید. یک گوشه از کناره ناخن را در نظر بگیرید و به وسیله قلمو (صفر) توپ های کوچک قرمز را به صورت هلال روی زمینه ناخن طراحی کنید. ردیف اول در این نوع طراحی ها از اهمیت بیشتری برخوردار است چون بنای بقیه ردیف ها بر روی این ردیف بسته خواهد شد بنابراین در قرار دادن توپ های قرمز ردیف اول دقت کنید چون این طراحی به میل و سلیقه شخصی شما بستگی دارد بنابراین شما در انتخاب رنگ آزاد هستید. تنها نکته حایز اهمیت انتخاب رنگ های مکمل است که به زیبایی کار شما خواهد افزود. ردیف دوم را نیز مانند ردیف اول از رنگ صورتی کم رنگ استفاده کرده و توپ های کوچکی را به صورت نیم دایره حول محور ردیف اول رسم کنید. با این تفاوت که تعداد توپ های ردیف دوم به دلیل بزرگ تر شدن انحنای طراحی بیشتر خواهد بود.

طراحی ناخن (1)

در ردیف های سوم با رنگ آبی کم رنگ و ردیف چهارم با رنگ زرد به شیوه ردیف اول و دوم به صورت منحنی، توپ های کوچک را نقش کنید.

طراحی ناخن (2)

بهتر است هر ردیف را که طراحی کردید کمی صبر کنید تا خشک شود، پس از آن ردیف بعدی را طراحی کنید. ردیف آخر را مجددا از رنگ قرمز استفاده کنید و از زیبایی طراحی ناخن هایتان لذت ببرید.

طراحی ناخن (3)

t هنر طراحی روی ناخن ها (توپ های رنگی)
امتیاز به این نوشته
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مجسمه های شنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *