هکرها (قسمت دوم)

t هکرها (قسمت دوم)

            اختصاصی  نشریه اینترنتی نوجوانها

22

   در این قسمت از کار شما را با چندین اصطلاح در دنیای اینترنت یا به عبارتی بهتر در دنیای هک آشنا می کنیم .

عبارتی وجود دارد به نام phishing  که شاید در ابتدا ایده ایی برای آن نداشته باشید اما یکی از خطرناک ترین کلماتی است که شاید در دنیای هک بشنوید این  عمل نوعی از فریب است که برای دزدیدن هویت شما طراحی شده است .

در حیله از نوع phishing ، یک فرد آسیب رسان سعی  می کند تا اطلاعاتی مانند شماره های اعتباری و کلمات عبور یا سایر اطلاعات شخصی شما را با متقاعد کردن شما به دادن این اطلاعات تحت ادعاهای دروغین بدست آورد .

این نوع حملات معمولا از  طریق هرزنامه یا پنجره های pop-up می آیند. آنها می توانند منجر به دزدیده شدن شماره های اعتباری ، کلمات عبور، اطلاعات حساب یا سایر اطلاعات شخصی شما شوند .

یک فریب phishing توسط  یک کاربر بد اندیش که میلیونها ایمیل فریبنده ارسال می کند ، آغاز می شود بطوری که بنظر می رسد که از وب سایتهای معروف یا از سایتهای مورد اعتماد شماست .

Hacker-Password

ایمیل ها و وب سایت های که از طریق ایمیل ها برای شما ارسال می شود . آن قدر رسمی به نظر می رسند که بسیاری از مردم بر این باور می رسانند که قانونی هستند

با این باور که ایمیل ها واقعی هستند افراد زود باور اغلب تقاضای این ایمیل ها مبنی بر شماره های کارت اعتباری ، کلمات عبور و سایر اطلاعات شخصی پاسخ می دهند . که این عمل باعث هک شدن اطلاعات آنها می شود و می تواند باعث از بین رفتن تمامی پول های آن ها شود .

همیشه باید به ایمیل هایی که برای ما می رسد با دقت پاسخ دهیم تا دچار مشکل نشویم (ادامه دارد…)

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
روبات ها به چه چیزی شبیه اند؟

t هکرها (قسمت دوم)
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “هکرها (قسمت دوم)

  1. amin300 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می‌خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *