هکرها (قسمت سوم )

t هکرها (قسمت سوم )

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

 ws_Hacker_Wp3_1366x768-4bd9a

با سلامی دوباره به دوستان عزیزی که تا به امروز مقاله های مربوط به هکر ها را دنبال کرده اند در این مقاله شما را با نرم افزار جالبی که در اینترنت مورد استفاده هکرها قرار می گیرد، آشنا می کنیم . شاید تا به حال بارها اتفاق افتاده باشد که از کسی شنیده اید که پس از استفاده از ایمیل خود در یک کافی نت آن ایمیل دیگر کار نکرده است و یا اینکه همیشه باز باقی می ماند که اصطلاحا می گوییم هک شده است و از خودمان می پرسیم که من که رمز عبور خود را به کسی نداده ام پس چطور ممکن است ؛  یا اینکه از ما می خواهند در هنگام استفاده کردن از اینترنت برای عملیاتهای بانکی حتما از کیبورد مجازی خود صفحه استفاده کنیم که امنیت بالا تری دارد علت همه این اتفاقات و توصیه ها وجود یک برنامه به نام keylogger است .hacker

قابلیت این نرم افزار در این است که هر کلیدی که فشرده شود را ذخیره نموده لیستی از حروف حروف تاپ شده بر روی کامپیوتر را تولید می کند . این لیست سپس در اختیار فردی که برنامه را بر روی دستگاه نصب کرده قرار می گیرد بعضی از keylogger ها این امکان را دارند که گزارش حروف تایپ شده را به کامپیوتری دیگر بر روی شبکه ارسال کنند . امکان ارسال اطلاعات ذخیره شده از طریق ایمیل هم وجود دارد . در فوریه 2003 “دیوید بودرو” دانشجوی دانشگاه بوستون اقدام به نصب این برنامه بر روی بیش از 100 دستکاه کامپیوتر دانشگاه نمود او با استفاده از اطلاعاتی که به این ترتیب  از اساتید ، دانشجویان و کارمندان به دست آورده بود توانست بیش از 2000 دلار به دست آورد .

 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
آموزش ساخت اکانت روبیکا بدون شماره

چگونه می توانیم با این برنامه مقابله کنیم  ؟1361347982_hacker

نرم افزار هایی به نام ANTI-KEYLOGGER به هدف شناسایی و رد یابی keylogger تولید شده اند .با توجه به اینکه keylogger ها روش های مختلفی برای کار و مخفی کردن خود دارند شتاسایی آنها به سادگی امکان پذیر نیست نمونه هایی از این نرم افزارها از طریق جستجو در اینترنت قابل دریافت می باشند.

                                                                                      مترجم : سهیلا علی پور

t هکرها (قسمت سوم )
امتیاز به این نوشته

‫1 نظر ارسال شده در “هکرها (قسمت سوم )

  1. amin300 :

    به جمع ما بپیوندین و در صفحه ی هرچه دل تنگت می‌خواهد بگو بیایید و هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید و با دوستان خود حرف بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *