انواع مدل های پایه گوشی برای عکاسی

پایه گوشی برای عکاسی
t انواع مدل های پایه گوشی برای عکاسی

عکاسی یک هنر و علم جذاب است که هر روزه از رشد فناوری بهره می‌برد. از دوربین‌های حرفه‌ای گرفته تا دوربین‌های گوشی هوشمند، ابزارهای عکاسی همیشه در حال تغییر و بهبود می‌باشند. یکی از ابزارهای مهم که به عنوان یک تجهیزات جانبی برای عکاسی با گوشی‌های هوشمند مطرح شده، پایه گوشی برای عکاسی است. در ادامه نمونه‌های از این وسیله را برای شما قرار داده‌ایم.

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب چراغ مطالعه فانتزی را هم ببینید.

جدیدترین مدل‌های پایه گوشی برای عکاسی

با ما باشید تا زیباترین پایه گوشی برای عکاسی را به شما نشان دهیم.

سه پایه نگهدارنده گوشی و دوربین

سه پایه نگهدارنده گوشی و دوربین

سه پایه‌ها، ابزارهایی جذاب و مهم برای بهبود تصویربرداری و عکاسی با دوربین‌ها محسوب می‌شوند. این مجموعه پایه گوشی برای عکاسی به عنوان یک تجهیزات جانبی عالی برای عکاسی با گوشی‌های هوشمند و دوربین‌هایی با وزن سبک‌تر از 2 کیلوگرم تعریف می‌شوند. این سه پایه از جنس آلومینیم با وزن تنها 600 گرم ساخته شده‌اند و دارای امکان چرخش به 360 درجه هستند. در این تجهیزات، چهار پایه با ساختار گیره‌ای که به یکدیگر متصل می‌شوند، وجود دارند. ارتفاع حداقل این پایه‌ها 51 سانتی‌متر و ارتفاع حداکثر آنها 134 سانتی‌متر است، که امکان ایجاد زوایا و ارتفاع‌های مختلف برای عکاسی حرفه‌ای را فراهم می‌کند. مشخصات این پایه گوشی برای عکاسی به شرح زیر است:

  • مناسب برای: انواع گوشی موبایل و دوربین های عکاسی
  • جنس: آلومینیم
  • سایر توضیحات: جنس: آلومینیم وزن: ۶۰۰ گرم قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نوع قفل پایه: گیره ای میزان بازشدگی فک نگهدارنده: ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر حداکثر تحمل وزن: ۲ کیلوگرم قابلیت نگهداری دوربین های عکاسی حداقل ارتفاع: ۵۱ سانتی‌متر حداکثر ارتفاع: ۱۳۴ سانتی‌متر و دارای تراز بر روی بدنه برای تراز بودن گوشی و یا دوربین

خرید سه پایه نگهدارنده گوشی و دوربین از دیجی کالا

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
ایده هایی ناب از تزیین شب یلدا برای مدرسه

سه پایه دوربین

سه پایه دوربین

این پایه گوشی عکاسی و دوربین دارای مشخصات زیر می‌باشد:

  • وزن: ۴۲۰ گرم
  • امکانات: پایه میخ دار
  • جنس: آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن: از ۳ تا ۴ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن: ۴ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع: ۱۰۲ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن: ۳۵
  • تعداد قطعات پایه: سه عدد
  • نوع قفل پایه: گیره ای
  • مقدار زاویه باز شدن هر پایه: ۱۶.۸
  • کمینه ی ارتفاع: ۳۴.۵
  • نوع هد: بال هد

خرید سه پایه دوربین از دیجی کالا

سه پایه دوربین یونیمات

سه پایه دوربین یونیمات

پیشنهاد می‌کنم تصاویر مطلب هایلایتر کهکشانی را هم ببینید.

پایه گوشی برای عکاسی مدل D909SLR از یونیمات با وزنی سبک تنها 240 گرم به شمار می‌آید. این پایه با استفاده از مواد پلاستیک با کیفیت و محکم ساخته شده و به منظور حمایت از دوربین‌های عکاسی طراحی شده است. از طریق پیچ استاندارد ¼ اینچی، شما قادر خواهید بود تا دوربین عکاسی، مونوپاد یا فلش عکاسی خود را به این پایه متصل کنید. این ویژگی به تمام دوربین‌های عکاسی و مونوپادها اعمال می‌شود.

یک کفشک نارنجی در این پایه گوشی برای عکاسی وجود دارد که وظیفه لرزش‌گیری را بر عهده دارد. علاوه بر این، گوشی‌های موبایل با سایز تا 6 اینچ و اندازه‌های کوچک‌تر نیز می‌توانند از این پایه بهره‌برداری کنند، با استفاده از یک اکسسوری اضافی به نام “هولدر موبایل”. نگهدارنده گوشی موبایل در این پایه امکان چرخش 360 درجه را دارا می‌باشد.

در حالت عادی، دهانه نگهدارنده گوشی موبایل در این پایه از 54 میلی‌متر باز می‌شود و اگر آن را به حداکثر باز کنید، به 88 میلی‌متر می‌رسد. بنابراین، برای استفاده از آن، اندازه گوشی موبایل شما باید بین 54 تا 88 میلی‌متر باشد.

این مدل از محصولات یونیمات با سه پایه‌ی ضد لغزش ارائه می‌شود. در انتهای هر پایه، لاستیک‌های نرمی جهت افزایش میزان اصطکاک با سطح محیط تعبیه شده است. ارتفاع این پایه‌ها در حالت بسته 20 سانتی‌متر و در حالت باز 35 سانتی‌متر است. این سه‌پایه قابلیت خم شدن تا 45 درجه را دارا می‌باشند، به این ترتیب شما می‌توانید آن‌ها را به صورتی که بهترین نتیجه را برای عکاسی از زوایای مختلف بدست بیاورید. ابعاد این پایه‌ها به گونه‌ای است که برای استفاده روی میز نیز مناسب باشند.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
مشهورترین لقب امام زمان (عج) چیست؟ | القاب امام زمان (عج)

با پایه گوشی برای عکاسی مدل D909SLR، اکنون می‌توانید بدون لرزش دست، عکس‌های باکیفیتی را ثبت کرده و به عنوان یک خاطره ماندگار نگه دارید.

خرید سه پایه دوربین یونیمات از دیجی کالا

سه پایه دوربین و گوشی برای عکاسی

سه پایه دوربین و گوشی برای عکاسی

این پایه گوشی برای عکاسی دارای مشخصات زیر است:

  • وزن:۳۰۰ گرم
  • بیشینه تحمل وزن: ۰.۴۲ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع: ۱۰۲ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن: ۳۵
  • تعداد قطعات پایه: سه عدد
  • نوع هد: پن هد

خرید سه پایه دوربین و گوشی برای عکاسی از دیجی کالا

سه پایه دوربین ویفنگ

سه پایه دوربین ویفنگ

نیاز به یک پایه گوشی برای عکاسی انعطاف‌پذیر و همراه در هر مکانی حس می‌شود. مدل WT-3130 از برند ویفینگ، به‌عنوان یک گزینه بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به عکاسی با موبایل معرفی می‌شود. این سه‌پایه از آلومینیوم با جلوه‌ی زیبایی به رنگ بژ تولید شده است.

سر سه‌پایه WT-3130 با نوع پن‌هد و دسته‌ای متوسط مجهز شده است، که حرکت پنینگ (چرخش افقی) و تیلت (چرخش عمودی) را ممکن می‌سازد. ویژگی سه قطعه پایه در این مدل باعث برقراری تعادل بیشتر در زمان عکاسی می‌شود.

قفل سه‌پایه WT-3130 نیز از نوع گیره‌ای است که به‌راحتی امکان نصب دوربین یا دوربین فیلمبرداری را فراهم می‌کند.

سه‌پایه WT-3130 از وزن سبک و قابلیت حمل‌ونقل آسان برخوردار است، بنابراین به‌راحتی می‌توانید آن را به همراه خود حمل کنید و در هر مکانی به کار ببرید.

در آخر، این پایه گوشی برای عکاسی دارای صفحه انتشار سریع برای اتصال آسان به دوربین یا دوربین فیلمبرداری است و با طراحی قفل تنظیم پاها، می‌توانید به راحتی هر پایه را برای دستیابی به نتایج عالی تنظیم کنید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بیش از 1000 نمونه از جمله انگیزشی برای کودکان

خرید سه پایه دوربین ویفنگ از دیجی کالا

سه پایه دوربین مدل 805T-mz

سه پایه دوربین مدل 805T-mz

این پایه گوشی برای عکاسی دارای مشخصات زیر است:

  • وزن: ۱۰۲۰ گرم
  • بیشینه تحمل وزن: ۱-۲ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع: ۲۴۶ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه: چهار عدد
  • نوع هد: بال هد

خرید سه پایه دوربین مدل 805T-mz از دیجی کالا

سه پایه دوربین جی ماری

سه پایه دوربین جی ماری

اگر شما یک هنرمند هستید و به طور مداوم از دوربین استفاده می‌کنید، خوب می‌دانید که چقدر سه‌پایه مهم و حیاتی برای عکاسی و فیلمبرداری می‌باشد. پایه گوشی برای عکاسی مدل KP-2264 از جی ماری یک گزینه بی‌نظیر برای کمک به شماست. این سه‌پایه دارای وزنی تنها 1650 گرم است و از جنس آلومینیوم ساخته شده است. تحمل وزن حداکثر آن از 3 تا 4 کیلوگرم می‌باشد و حداکثر ارتفاع آن 176.5 سانتی‌متر است. همچنین، طول این سه‌پایه در حالت بسته 50 سانتی‌متر است.

این سه‌پایه با سه قطعه پایه علاوه بر گیره نگهدارنده ارائه می‌شود. همچنین، دارای یک کیف زیپ‌دار می‌باشد که به همراه بند رو دوشی قابل تنظیم برای حمل آسان ارائه می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته این پایه گوشی برای عکاسی توانایی تبدیل به حالت تک‌پایه و سه‌پایه می‌باشد. نوع قفل پایه آن گیره‌ای است و هر پایه بازشدگی به اندازه 54 سانتی‌متر را داراست. همچنین، نوع هد این سه‌پایه پن هد می‌باشد که عملکرد بهتری در تنظیم زاویه‌ها ارائه می‌دهد.

خرید سه پایه دوربین جی ماری از دیجی کالا

 

t انواع مدل های پایه گوشی برای عکاسی
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *