پخش کننده پوستی Skinny player

t پخش کننده پوستی Skinny player

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

سخت افزار

آیا شما از آن دسته افرادی هستید که به player علاقه زیادی دارید و همیشه همراه خود دارید و یا اینکه از آن دسته افرادی هستید که همیشه یک  هدفون یا هنس فیری در گوش خود برای گوش دادن موزیک دارید .

در اینجا می خواهیم شما را با یک player جدید آشنا کنیم که مطمئنم تا حالا اسم این رو هم نشنیده بودید که بتوانید یک player  را به بدن خود وصل کنید و به راحتی موزیک گوش دهید  .سخت افزار

این player جالب که در اواخر سال 2012 به دنیا معرفی شد قابلیت شارژ توسط خود بدن را دارد و طریقه استفاده از آن بدین صورت است که مانند یک چسب زخم در هرجای بدن که خواستید آن را وصل می کنید و سپس می توانید توسط آن موزیک گوش دهید . شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چقدر حافظه دارد و یا اینکه آیا صدا پخش می کند یا اینکه باید از هدفون استفاده کنید . خوشبختانه این player نیازی به هدفون و یا هنس فری ندارد زیرا بلنگوهایی در آن تعبیه شده است که قابلیت پخش صدا را به خوبی دارد ولی چقدر بلندی صدای آن باشد به درستی اطلاعی در دست نیست ولی هر چقدر به گوش نزدیکتر باشد صدای بهتری شنیده می شود و از نظر شارژ هم با ضربان قلب شما و جریان خون به راحتی شارژ می شود و در طولانی بودن قابل استفاده است .

سخت افزار

 دیگر نیاز به شارژر و یا برق ندارید و از نظر حافظه نیز بسیار مناسب می باشد و همچنین قابلیت فرمت شدن و تغییر اطلاعات را نیز به راحتی دارد.این دستگاه در یک شرکت چینی تولید شده و روش استفاده بدین صورت می باشد که آنرا مانند یک چسب زخم در هر نقطه بدن که خواستید وصل کرده سپس دکمه ای در وسط آن به عنوان روشن و خاموش قرار داده شده است  که به راحتی در دسترس است و همچنین صدای آن از طریق شیارهای روی آن شنیده می شود .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
یک نرم افزار برای نشان دادن فایل های مخفی ویروسی

                                                                                                                            مترجم : سهیلا علی پور

 

t پخش کننده پوستی Skinny player
امتیاز به این نوشته