چگونه برای خود یک کامپیوتر شخصی بسازیم؟ (۳)

t چگونه برای خود یک کامپیوتر شخصی بسازیم؟ (3)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

بعد از اینکه قطعات را جا زدید و تمام شد به دلخواه خود می توانید دی وی دی رایتر به کیس خود اضافه کنید یا نکنید، اگر خریداری کرده اید باید پنل جلویی کیس را باز کنید و دی وی دی رایتر را داخل آن قرار دهید و آن را پیچ کنید. برق و کابل داده دی وی دی رایتر ها مانند هارد است یعنی باید با کابل sata به مادربرد وصل شود.

رایانه شخصی.سایت نوجوان ها (1)

پس از اینکه دی وی دی رایتر را وصل کردید برویم به سراغ هارد دیسک و وصل آن به مادربرد. محفظه هارد معمولا بستگی به کیس دارد که چند تا هارد بتوانیم اضافه کنیم یا کجا باید قرار دهیم. شما راحت با مطالعه دفترچه راهنما کیس متوجه می شوید که محفظه هارد کجاست، بعد از پیدا کردن محفظه هارد آن را با پیچ محکم کنید و کابل های مورد نظر را که در بالا به آن اشاره شده به مادربرد وصل کنید.

رایانه شخصی.سایت نوجوان ها (2)

رایانه شخصی.سایت نوجوان ها (3)

بسیار خوب، کار سیستم با موفقیت تمام شد و کامپیوتر شما آماده نصب ویندوز و استفاده است اما قبل از این باید کابل های به هم ریخته را با چسب برق یا بست های زیپی به گوشه کیس وصل کنید تا هم قیافه کیس زیبا شود و هم کابل ها به هم ریخته نباشد.

حالا کار سیستم شخصی شما تمام شده و شما باید در کیس را ببندید و آن را به برق و مانیتور وصل کنید.

رایانه شخصی.سایت نوجوان ها (4)

رایانه شخصی.سایت نوجوان ها (5)

برای نصب ویندوز و استفاده از آن، کامپیوتر را با کابل vga به مانیتور وصل و آن را روشن کنید و cd ویندوز یا فلشی که ویندوز را روی آن بوت کرده اید به مادربرد وصل کنید و مراحل نصب ویندوز را تکمیل کنید و تمام درایور های سیستم را نصب کنید و از کامپیوتر شخصی خود لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
گرمازدگی را مهار کنید

رایانه شخصی.سایت نوجوان ها (6)

mosabeghe

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید.

 

t چگونه برای خود یک کامپیوتر شخصی بسازیم؟ (3)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *