چگونه یک فیلم آموزشی از خود تهیه کنیم؟ (۲)

t چگونه یک فیلم آموزشی از خود تهیه کنیم؟ (۲)

اختصاصی نشریه اینترنتی نوجوان ها

آماده شدن برای فیلم برداری 

موضوع مورد علاقه خود را پیدا کنید، سعی کنید موضوعی را که بیش تر درباره آن می دانید  و ارزش آموزش دادن دارد انتخاب کنید. 

مشاوره سئو حرفه ای با زهرا رئیسی🔥 (کلیک کنید)😍

فیلم آموزشی.سایت نوجوان ها (8)

متنی  از صحبت ها و کارهایی که می خواهید انجام بدهید آماده کنید و تا زمانی که دوربین آماده فیلم برداری می شود  تمرین کنید تا مشکلی پیش نیایید. 

فیلم آموزشی.سایت نوجوان ها (1)

به جلوی دروبین بروید و چندین بار متن آموزشی خود را اجرا کنید و از خودتان  فیلم بگیرید تا اعتماد به نفس کافی برای فیلم اصلی را کسب کنید. البته شما می توانید این تمرین را  مقابل آیینه هم اجرا کنید.

فیلم آموزشی.سایت نوجوان ها (2)

لباسی مناسب و مجلسی و شیک برای خود انتخاب کنید و با آن لباس جلوی دوربین چند بار تمرین کنید تا به آن نتیجه مطلوب خود برسید. لباس مناسب اجرا شما را تاثیر گذارتر خواهد کرد.  

شروع فیلم برداری 

در صورت امکان، ضبط صدا را به کسی بسپارید، برای فیلم برداری نیز بهتر است از دوستی کمک بگیرید تا شما تمرکز بیش تر روی اجرای خود داشته باشید و بتوانید روی محتوای مورد نظر خود تمرکز کنید. علاوه بر این، فیلم بردار شما می تواند بازخورد کار را به شما بدهد و می تواند به چیزهایی مانند نور و صدا توجه کند.

فیلم آموزشی.سایت نوجوان ها (4)

به هنگام اجرا سعی کنید مخاطب به شما اطمینان کند و کاملا مطمئن شود که شما در این موضوع آموزشی مسلط هستید استفاده از منابع اصلی و نحوه بیان و اجرا به این موضوع کمک می کند. 

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
بشقاب پرنده ها چگونه مهندسی معکوس شدند؟

فیلم آموزشی.سایت نوجوان ها (5)

در قدم بعد وقتی فیلم برداری شما تمام شد، فیلم خود را به کامپیوتر انتقال دهید تا ویرایش های لازم را انجام دهید و آن را بر روی فضای مجازی به اشتراک بگذارید. سعی کنید فیلمی بدون اشتباهات و کاملا مرتب را در فضای مجازی به اشتراک بگذارید استفاده از موسیقی مناسب و هم چنین عنوان بندی تاثیر زیادی در جذب مخاطب دارد.  

فیلم آموزشی.سایت نوجوان ها (6)

بعد از این که ویدوی خود را آپلود کردید بر روی فضای مجازی، حتما روزانه به بازدیدهای خود سر بزنید و اگر کسی سوال چیزی از شما داشت به سوالات پاسخ دهید و فعال باشید در این زمینه تا کار موفقی در آموزش مجازی داشته باشید.

فیلم آموزشی.سایت نوجوان ها (7)

کاربر عزیز

چنانچه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفت، لطفا آن را لایک کنید. 

t چگونه یک فیلم آموزشی از خود تهیه کنیم؟ (۲)
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *