کاردستی خلاقانه بازی تو در تو

کاردستی بازی ماز
t کاردستی خلاقانه بازی تو در تو

اگر چنانچه وسایل بازی را خودتان بسازید، هیجان بازی شما دوچندان خواهد شد. همچنین می‌توانید بازی‌ها را به شیوه‌ای که تمایل دارید طراحی کنید. به این ترتیب اشتیاقتان برای انجام بازی بیش‌تر خواهد شد. با ما همراه شوید تا با وسایل ساده و قابل دسترس بازی تو در تو را بسازید.  

وسایل لازم برای کاردستی بازی تو در تو

جعبه‌ی خالی پیراهن

نی‌نوش یا چوب بستنی

چسب

قیچی

کاردستی جعبه مار

شیوه‌ی کاربازی تو در تو 

برای ساختن این سرگرمی به یک جعبه‌ی خالی مقوایی نیاز دارید. این جعبه می‌تواند کارتن بیسکویت یا کیک یا هر جعبه‌ی مقوایی که در منزل موجود است، باشد. نی‌نوش‌ها را در اندازه‌های مختلف برش بزنید. برای طرح اصلی این وسیله می‌توانید شکل آن را بر روی کاغذی که به اندازه‌ی کف جعبه است، طراحی کنید. سپس آن را کف جعبه بچسبانید.

پس از آن نی‌نوش یا چوب‌بستنی‌ها را روی خطوط کف جعبه بچسبانید. توجه داشته باشید برخی از نی‌نوش‌ها یا چوب بستنی‌ها را کوتاه‌تر و برخی را بزرگ‌تر برش بزنید. همچنین برخی نقاط را بسته و فقط یک یا دو مسیر باید به طرف نقطه‌ی پایان بازی باز بماند. هر چه پیچ در پیچ تر باشد و موانع بین مسیر بیش‌تر باشد، مسابقه هیجان‌انگیزتر خواهد بود. حتی می‌توانید در برخی از قسمت‌ها حفره‌ای ایجاد کنید که هنگام مسابقه ، تیله یا توپ درون آن بیفتد و بازنده مجبور شود بازی را به نفر بعدی بسپارد. 

کاردستی بازی تو در تو - کاردستی های خلاقانه

کاردستی جعبه‌ی ماز شما آماده است. کافیست تیله‌ای در قسمت شروع قرار دهید. حال باید بدون برخورد به بن‌بست‌ها، تیله را با حرکت جعبه در دست‌هایتان هدایت کنید تا به نقطه‌ی پایان برسید. این سرگرمی جالب را می‌توانید با دو یا چند نفر از دوستانتان انجام دهید. هر کسی توانست در مدت زمان کم‌تر و بدون خطا به نقطه‌ی پایان این مسابقه هیجان انگیز برسد، برنده خواهد بود. از لحظات با هم بودنتان نهایت لذت را ببرید.

کاردستی های خلاقانه

 رقیه مستقیم

t کاردستی خلاقانه بازی تو در تو
1.3/5 - (3 امتیاز)
شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی کفشدوزک های سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *