جلوه های ویژه در عکاسی برای محو کردن اطراف عکس

عکاسی با وازلین
t جلوه های ویژه در عکاسی برای محو کردن اطراف عکس

فیلترهای گوناگونی در بازار وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که جلوه های عکاسی را مانند محو کردن اطراف عکس و یا ستاره ای کردن چراغ ها و…. در عکس ایجاد کنید اما همیشه نیاز نیست برای چنین عکس هایی  هزینه خرید فیلتر ها را بپردازید بلکه با کمی ابتکار می توانید خودتان چنین فیلترهایی را بسازید . برای آن که دور تصویرتان محو به نظر بیاید می توانیداز یک فیلتر uv استفاده کنید . این فیلتر باعث می شود که شما روغن وازلین را مستقیما روی لنز نمالید و بتوانید با وازلین عکاسی کنید .

فیلتر های عکاسی

عکاسی با وازلین برای محو کردن اطراف عکس

 کافیست مقدار کرم دست وصورت و یا وازلین را اطراف فیلتر بمالید. یادتا ن باشد هرگز لنز اصلی دوربین را چرب نکنید زیرا لنز آسیب می بیند . حالا با این فیلتر که  جلو لنز بسته شده عکاسی کتید. 

جلوه های ویژه در عکاسی برای محو کردن اطراف عکس

البته اگر فیلترهم در دسترستان نبود می توانید از یک تکه پلاستیک محافظ غذایی نیز استفاده کنید .

جلوه های ویژه در عکاسی برای محو کردن اطراف عکس

 البته با باز گذاشتن محیط وسط فیلتر و یا کم زیاد کردن منطقه ای که چرب شده است می توانید عکس های متفاوتی بگیرید . البته در مورد دوربین هایی که فیلتر روی لنزشان نصب نمی شود و یا دوربین تلفن های همراه می توانید ابتدا تکه ای پلاستیک شفا روی آن ها ببندید و بعد پلاستیک را چرب کنید .  خودتان این شیوه را امتحان کنید تا ببینید چگونه می توانید عکس های بهتری بگیرید.

عکاسی با وازلین و گرفتن عکس های رویایی فقط مختص دوربین های حرفه ای نیست . شما می توانید همین کار را برای عکاسی با دوربین موبایل هم انجام دهید البته چون لنز های گوشی موبایل کوچک هستند با ید با دقت وازلین را روی پلاستیکی بمالید و نقطه وسط لنز را باز بگذارید . با آزمون و خطا می توانید عکس های خوبی به این شیوه بگیرید .

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
چگونه عکس هایی با سرعت بالا بگیریم؟ (1)

عکس های سیاه وسفید از کودکان و نوجوانان

t جلوه های ویژه در عکاسی برای محو کردن اطراف عکس
امتیاز به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *