کاردستی دستبند برنجی قلبی

کاردستی دستبند
t کاردستی دستبند برنجی قلبی

اگر نگران هزینه خرید زیورآلاتی همچون دستبند هستید، با این بخش از آموزش کاردستی همراه شوید تا با مراحل ساخت یک دستبند برنجی قلبی آشنا شوید.این دستنبد دخترانه را می توانید با  با سیم مفتول و مروارید بسازید .

لوازم مورد نیازبرای دستبند برنجی قلبی

سیم برنجی
قفل مخصوص دستبند
دم باریک و سیم چین
کریستال های رنگی

وسایل و مهره کاردستی دستبند برنجی قلبی

شیوه‌ی ساخت دستبند برنجی قلبی 

برای شروع ابتدا یک سیم به طول دو سانت برش بزنید و یک سر آن را با دم باریک به شکل هلال خم کنید. سپس یک مروارید کریستالی از سیم رد کنید و مجددا انتهای سیم را نیز خم کرده و آن را دور خودش پیچ کوچکی دهید و انتهای سیم را مجددا داخل کریستال فرو کنید. در طی ساخت دستبند برنجی از این کریستال ها به عنوان نقاط اتصال قلب های دستبند استفاده کنید.

سپس حدود 10 سانت از سیم را جدا کنید. به کمک تصویر شماره 2 وسط سیم یک قلب با خم کردن سیم ایجاد کنید. قسمت پایین قلب را به شکل ضربدر روی هم یک پیچ دهید و انتهای آن را یک خمیدگی ایجاد کنید. برای محکم شدن با دم باریک یک مرتبه سیم دور پایه قلب بپیچید. از این مدل قلب پنج عدد و از اتصالات کریستالی ده عدد بسازید.

طراحی مفتول ها کاردستی دستبند برنجی قلبی

مرحله مونتاژ قلب ها و اتصالات به سلیقه خودتان بستگی دارد. ما یک نمونه آن را در تصویر برای شما ساختیم. شما می توانید به سلیقه خودتان هر مدلی که دوست داشتید، قلب ها را به وسیله اتصالات کریستالی مونتاژ کنید. در پایان دو رشته زنجیر به هر دو طرف متصل کرده و انتهای هر کدام از زنجیر ها را با قفل دستبند محدود کنید. در پایان از خلاقیت و زیبایی خود لذت ببرید.

شاید به این مطلب هم علاقمند باشید
کاردستی تزئینی گلدان کاکتوس سنگی

کاردستی دستبند برنجی قلبی

کاردستی دستبند برنجی قلبی

کاردستی دستبند برنجی قلبی

 

t کاردستی دستبند برنجی قلبی
4.7/5 - (44 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *